![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eihän niit pikkupultteja tarvii avata et saap napalukon irti? Ainakaan Suzukissa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei mullakaan oo tarvinut aukoo niit pikkusia ku oon irt käyttänyt... Isot juuresta vaa irti... Ja mulla Nissanissa,kuten kysyjälläkin on.
jaa kyllähän sinne likaa pääsee, et ei mielellään ilman ajoa... Mikäli ei pakollista tarvetta oo. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jaa niihen pääsee käsiksi purkamata päätyä?!?! Perkule mullon sitte varmaan ollunna liian "pitkät" kuusiokoloavaimet ettei ole väliin mahtunu...
![]() Pitäshän nuo pikkuTorxit aukasta toiselta puolen ja kattoo missä vika kun ei lukitu "4x4" puolelle ollenkaan se vipunen, toisella puolen selvästi naksahtaa lukittaessa ja aukaistaessa mutta toiselta puolen ei naksahda kiinni laittaissa???
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oisko koottu väärin tahi jousi päässy lipsahtamaan, ottaa auki niin aika yksinkertainenhan tuo on, netistä löytyy hyvästi ohjeita: http://www.youtube.com/watch?v=UsBPl2cQlC4 . Tahi rengas ilmaan ja pyörittää napalukko auki ja kiinni ja kattoo pyöriikö akseli niin selviää toimiiko. Ei nuo mullakaan kummemmin naksu mutta toimii kuitenkin.
__________________
----------------------------------------- Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nii kyllä tuolla on omat ajot päässy palstalla, kaverilla vain oli keväällä lainassa ja ihmetteli pidon sillointällöin loppumista, selevä vika ku oli jääny kunnolla kytkemätä etunavat, oli vain sillee huulilla että välillä naksahteli auki kesken ajon... Silläkin tarkastettava että onko miten käyny sisuskaluille navassa...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Patrollissa on ainakin niin vit**maisesti ne varsinaiset kiinnityspultit siellä napahatun alla että saa kyllä nylppiä sen napalukon ihan pultteineen päivineen pois jos haluaa että tulee pois ilman sen hatun irrottamista missä on ne pienet torx-ruuvit.
Toki noitakin voi olla useata mallia mutta ainakin nuo mitkä on tuossa 160 korisessa on sellaiset että ei mahdu tulemaan se kuusiokolopultti ulos sieltä reijästä jos se hattu paikoillaan. Tuosta kuvasta nyt vähän näkee että ei mahdu pituuden puolesta tulemaan ton hatun ohi. http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=107205
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 11.06.2012 15:50 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Napalukkojen "voitelu" | MKLa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 12.09.2014 08:05 |
napalukkojen vaihto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.05.2010 19:23 |
AVM Napalukkojen voitelu | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.02.2009 21:05 |
manuaali napalukkojen käyttö | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2006 20:43 | |
Napalukkojen vaihto erimerkkiseen? | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.01.2006 00:01 |