![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() pakopienempi pakopesä kannattaa ainakin laittaa jos haluat heräämään alempaa.sitte joutuu varmaan hukkaportin laittaa. t04e garret oli mulla 2h:ssa imu a/r50 ja a/r 0.63 pakopesä ,heräs alhaalta ja riitti tuotto hyvin,mut tohon varmaan sais olla pykälää ainakin isompi,mutuna olisko ollu a/r0.84?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Toyota CT-26 ahtimen öljynpaineen ja -paluunlaippa | Juh0 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.11.2009 18:12 |
Ostettu CT-26 ahtimen pakoputken laippa | Waalsku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.10.2009 10:52 |
Rover V8 Efi injektorien speksit | VilleJ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.10.2006 18:48 |
Minkä koneen speksit | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 25.08.2005 19:40 |
O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |