![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pitkä vitara on vain vähän pitempi kuin pätkä pajero. Maantieominaisuuksiltaan liekkö perus suzuki. ![]()
__________________
----------------------------------------- Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samuraita tai SJ:tä en oo omistanu, mutta hirvimetillä (eli vastaavassa ajossa ku mihi ois kalustoa hankinnassa) on tullu nii vakiota ku rakenneltuaki ajettua, ja metässä paremmat ajo-omituisuudet ku tien päällä, näin niinku omasta kokemuksesta. Mutta kehtaako Vitaralla tiellä sataa ajella, itellä kuitenki tuleet tuota matkaa asuinpaikalta harrasteisiin sen 150-250km suuntaansa vuodenajasta riippuen, joten asfaltillakin auton pitää viihtyä... Pajero kuitenki ilmeisesti on vakaa menijä tielläkin. Tosin omat kokemukset "uudemmasta" 90-lukulaisesta pitkästä versiosta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sulla on samat vaatimukset kuin mullakin. Hirvenpyyntiauto, haukkukokeita varten min. 3 paikkaa ja matkat 200km suuntaansa
![]()
__________________
----------------------------------------- Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ajettavuudesta semmoset vaatimukset, että satasta pitää pystyä ajaan ilman että mennään kaasu pohjassa. Ja että laite kulkee suoraan, ettei tarvi jatkuvasti ohjastaa. Esim. SJ ja Samurai on oman kokemuksen mukaan juuri noita joista ei voi ratista kättä löysätä. Sen sijaan tonnilla on löytyny parikin suoraan ja hyvin kulkevaa bensa kingiä nelivetona, nuo vain on tullu vuosien varrella hävitettyä, eikä ole vaihtoehtona juuri paikkaluvun vuoksi.
Tietysti vuosittaiset ylläpitokulut ois hyvä pysyä kohtuullisina -> kevyt auto pienellä koneella on hyvä vaihtoehto. Siksi kutoskoneiset bensamaasturit ei myöskään ole vaihtoehto. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs pätkä patrolli?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vähä samat ongelmat ku pajeronki kanssa.
Siistit henkilömallit tuossa hintaluokassa harvassa. Olen mielessäni kironnut kaikki ne jotka näistä veivaa huoltoautoja. Nyt ilmaisen sen ääneen. Kutakuinkin samat käyttökustannus alet saa pakustaki, mutta takapenkkien poisto ei ole välttämättä lopullinen toimenpide. Iteasiassa tuommonen 90-lukunen mustana on äijä peli, muutaman kerran nähny semmosen pienellä kattokorotuksella, mutta huitelee taas ohi budjetin. Semmonen 2500 alkaa olla kipuraja ostohinnalle, ku näihi pitää aina muutaman satkun korjauksiin varautua. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikös niitä ole bensakoneilla ni olis vielä ne takapenkit paikallaa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suosituksia hyvästä peltikorjaamosta | landman | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.03.2012 00:13 |
microhifi/dvd suosituksia? | ärjy | Chit-Chat | 0 | 15.10.2011 16:30 |
Suosituksia LA laitteistosta pajeroon? | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.02.2008 17:55 |
Suosituksia GM:n osiksi? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.05.2003 08:17 |