![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiitos Mikalle loistavasta tarinasta ja kuvista.... Sulle vissiin jäi se mun toinen muistikortti... pysyikö tallessa ? Kiitos myös Kaikille reissusta... kivaa oli. Koitan purkaa myös oman kamerani tänne muitten nähtäväksi piakkoin...
|
||||
|
||||
![]()
Joo kortti on mulla. Käyt vaan hakemassa, se on mun huoneessa takakaiuttimen päällä heti oven vieressä. Lähden itse reissuun noin klo 13.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tässä vielä reitti karkeasti. 525km rajan takana.
|
|
||||
|
||||
![]()
Rooger....
|
||||
|
||||
![]()
Olipa sitten ylläri tänään Pajeron tuulilasissa kun oli tullut pysäköintisakko kotikadulla. Ilmeisesti joku hinuria lainannut oli laittanut pysäköintiluvan hanskalokeroon jemmaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Muutama kuva mun kamerasta...suurin osa kuvista oli aivan sumeita en teidä onko kuvaajalla ollut jonkin sortin käsi vapinaa päällänsä
![]() ![]() Eipä tullut taas hirveesti kuvattua.. mutta tässä nyt jotain kuitenkin Väihkösen ilmanputsari tulessa perä porukan odottelua Ajo asut ainakin kohdillaan Muistomerkki ennen Hanhilammenkiertoa Väihkönen syöttää Patrollilla Mutta se ilo ei kauan kestänyt, kytkin sano ittensä irti ja hinattiin patrolli pusikkoon yöksi huilaamaan ja jatkettiin matkaa Ryhmäkuva ja vodkat Kilpeläinen ottaa pikkusen kallistuksia Kallistu jo vähän liikaa Koopeella taitaa tulla puklu ![]() Kake ja Koopee virittelee pylpyrää että saadaan Mäyris taikaisin pyörilleen Lauantai aamuna leiristä Jussilainen Syöttää suursuolle päin Joppa kokeili toista linjaa mutta, aikas pehmosta oli Suursuolla Haisuli Räkytäky Denis. sunnuntaina aamupäivä kotimatka |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tunnustan, nostin sen säilöön että ei lähde tuulen mukaan kun ajettiin ikkunat auki. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 | mikjus | Tapahtumat | 161 | 13.06.2010 12:30 |
PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 | mikjus | Tapahtumat | 168 | 11.05.2008 20:12 |
Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! | Tapahtumat | 109 | 23.11.2005 11:21 | |
Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 75 | 04.08.2005 11:56 |
PäHäMa:n safari 16.10.2004 | LaaLaa | Tapahtumat | 82 | 24.10.2004 11:40 |