![]() |
![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() MetsäautojaMuistin, että tällainenkin juttu on ollut esillä tällä foorumilla. Poikkesin kalajärvellä käydessäni katsomassa josko metsäautot olisi vielä "kasvamassa" ja siellähän ne oli: Olikohan tämä marina Kansanautot Metsä WW valkoinen Metsä WW punainen Niin ja kalajärven parkkis, vain 4X4, mutta ei hondamiehelle!
Viimeksi muokannut TOHJ61 : 24.05.2012 18:13 |
|
|||
|
|||
![]()
Viime syksynä jahti aikaan tuli bongattua tollanen mini
Oli oikeen esson renkaatki ollu alla. =) Pari lisä kuvaa kansiossa: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4842
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko näitä mahdollisuutta pelastaa ?
|
|||
|
|||
![]() Pelastaa?
Kyseisessä pihassa on vielä 2 muutakin jäänneajoneuvoa, jos nämä oikeasti kiinnostaa niin voin asiaa tiedustella, laita viestiä YV:nä.
Itsellä ei riitä aika eikä kiinostus tämänkaltaisiin projekteihin. Profiilissa lisää kuvia ja puh:nro. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla olis Morris Marina Combi Coupè, 1.8 TC Super Deluxe -74 tossa pihalla... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oikein urheilullinen TC-versio, sulla on keräilyharvinaisuus pihalla !! Kuvia metsälöydöstä ja heti ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tars saara vaan aikaseks sekin laittaa, tosin näitä rojekteja on nyt jo liiankin kanssa... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Kaverin kanssa käytiin mönkijöillä pikku safarilla ja tässä kuva saalista.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No abaut samassa kunnossa ne liikenteessä olevatkin Hkl:n (vai mikä se nykyään onkaan?) dösät ovat...
|