Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 19.05.2012, 01:02
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Comax Näytä viesti
Itse ostin myös käytetyn 200A voimavirta Migatronicin rapialla satkulla. Toki oli vanha mutta lankannopeudensäätimen heikkoa toimintaa lukuunottamatta varsin soiva peli .
No, tämähän on makuasia, mutta minä haluaisin kempin, ja voisin jopa maksaa siitä pikkasen enemmän.
Ja tuo heikko langansyötön säätö voi olla hankala/kallis vika, ja minusta se
on hankala vika, hitsaamisesta tahtoo tulla räpimistä, jos palamista pitää säätää virralla?

Yhteen esabbiin (olikohan n.250a)yritin hakea langan syötön potikkaa, ja sitä ei löytynyt mistään halvalla. (oli ns. suuritehoinen potikka) Olisi ollut helpoin tehdä langansyöttö moottorin jännitteen säätö kokonaan uusiksi, osat olis maksanut muutaman kympin, ja työtä päivä...

Tuosta koneesta oli tieto, että mistä firmasta se oli myyty työntekijälle, ohjekirjat mukana, ja tarjosin 200e että korjaan itselleni, mutta ei saatu edes keskustelua aikaiseksi.

Ja toinen istulleen mennyt kemppi kauppa: Kempin 320A miggi, hitsattu 200-300 kg lankaa, Oli saanut pikkasen kipeää pelteihin, kun oli tippunut trukin piikeistä, mutta toimi täysin, kaapeli puolikuntoinen, ja ei kaasusäädintä.
Markka-aikana tarjosin siitä 1500mk, ja "kunnostettavaksi", mutta meni vaihdossa.... (ostokuitin mukaan oli 5 v vanha, mutta rutussa ja maalissa)

Ja noiden halpojen miggien sarjanumerothan on yksityisasia......(ei kiinnosta minua, mutta vituttaa kun yrittää tosissaan ostaa jotain, ja sitten kun aletaan olla vaiheessa, että vaihdetaan rahaa, niin totuus paljastuu:
Tuolla muualla varoittelin yhdestä hdj-80:sta, tyyppikilpi(ja rekisteriote) ja valokuvat erosi mm. ohjauksen kätisyyden, vaihteiston Manuaali/automaatti, värin, ja akseleiden suhteen, kori oli molemmissa 80 ja moottori turbodiesel)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:30 (GMT +2).