![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#826
|
||||
|
||||
![]()
Tutulle kuulostaa tuo vika!! Kaksi kertaa oma auto käynyt dieselpajalla ja saman ongelman takia! Siellä on syöttöpumpussa kaksi hienoa sihtiä, toinen heti suodattimelta tulevan banjolittimen alla ja toinen vieläkin syvemmällä pumpussa. Niistä jompikumpi on nyt tuossatilanteessa täys paskaa...
Ja ainua konsti on ottaa pumppu pöydälle ja purkaa ja puhdistaa sihdit, multa viimeks ottivat tuon sisemmän sihdin kokonaan poes ![]() Notta sellasta...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#827
|
|||
|
|||
![]()
iltaa vaan kaikille! semmonen tässä alko mietityttämään kun turbotin tommosen 89.td25 king capin ja laitoin myös välijäähdyttimen, niin minkälainen talkoo se on leimata riittääkö pelkkä teholappu ja paljonko saa olla tehoja?
|
#828
|
|||
|
|||
![]() Teholappu....Lainaus:
Tehoa saa olla se mitä laki sallii ku bensa on se tehokkain. Eli noin 120heppaa (Z24:nen bensa on 100hp) |
#829
|
|||
|
|||
![]()
nortti 85:lle, samaa ongelmaa oli itsellä vm -97 kingissä. Valitettavasti taitaa se vika olla siellä pumpun puolella. Omasta kun käytin pumpun pajalla, tuntui kaveri olevan tietoinen ko. vaivasta. Samapa tuo, pumppu kävi pajalla ja sen jälkeen on pelittänyt.
|
#830
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan kukaan tehnyt tuohon KC:n jakikseen välityssarjaa ? Kuinkahan tuolla jakisen sisällä on pelivaraa rattaitten kokoa muutella ? Räjäytyskuvien mukaan aika helppo välityksiä muuttaa nopealla ja hitaalla puolella.
|
#831
|
|||
|
|||
![]()
Saakos tuollaisessa d21 korisessa king cabissä kiristettyä simpukkaa? meinaa olla ohjausessa olla vähän väljää keskellä, mistään muualta ei ole väljä.
|
#832
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#833
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tuossa on jonkunäkönen kuva siitä. |
#834
|
|||
|
|||
![]()
Kiitän tästä infosta. Samaa pulttia vähän ittekseni mietin että vois siitä se kirisistys tapahtua, ei vaan oo aikasempaa kokomusta kyseisestä hommasta niin en viittiny alata arvailemaan.
|
#835
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#836
|
|||
|
|||
![]()
Ja jos simpura on kovin kulunut niin saattaa alkaa jumia laidassa sitten kun keskeltä saa välyksen pois...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#837
|
|||
|
|||
![]()
No nyt kävi kuitenkin hyvin, välys katos ja mitään jumimista ei ole havaittavissa. Outo ajaa vaan kun ei oo välystä ohjauksessa enää
![]() |
#838
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys kaikille Kingisteille.
Tuli vaihdossa -85 Datsun-Nissan 720 King Cab. Auto 4-vetoinen, takaapäin aukeavalla(c200?) lukkoperällä ja mylly SD25. Ollut tuossa kilometrin päässä olevalla yrityksellä uudesta asti, joten huoltohistoria mallia täysi ja kilometrejäkin vain 165tkm. Muuten pelaa hienosti, voimansiirto äänetön ja täysin toimiva, perää lukuunottamatta joka tuppaa ulisemaan ihan kunnolla. Ääni kuuluu n.40km/h vauhdista ylöspäin, pinta-1/3 kaasualueella. Vapaalla, moottorijarrulla ja kovemmalla syötöllä kiihdyttäessä ei kuulu mitään. Sen verran tutkittu, että öljyt oli OK ei hilettä tai muuta sorvausjätettä mukana. Käytin takaluukun auki ja silmämääräisesti kaikki täysin ehjää, rataspari ehjä eikä rattaissa havaittavaa eikä sormin tuntuvaa kuluneisuutta. Öljyiksi laitoin teboilin hypoidi-lukkoöljyt. Hieman oudolta tuntuisi noille metreille että olisi perä mistään kohdin ns.lopussa. Mikähän siinä mahtaisi ääntää? |
#839
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
sanotaanko näin että normaalia tuon ikäisessä autossa...oma dasse teki aikoinaan samaa....kyllä se sitte joskus antautuu ja uskon että selviät pelkällä' murikan vaihdolla,eli ei kannata huolestua,nii se ulisee mullakin tuossa omassa KC:eessä.. ja saa ulistakkin...ajettu puolimiljonaa...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#840
|
||||
|
||||
![]()
Mullei ole koskaan ujeltanu perät....
|
#841
|
|||
|
|||
![]()
asiasta ruohonjuuritasolle takas. ois king kong 2.5d 884wd
miten se korin korottaminen oikein menee/paljon saa korottaa?? mitä pitää ottaa huomioon et saa leimalle.. |
#842
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
perään tällä hetkellä tekeillä vinssiteline (irroitettava) oisko ehdotuksia millainen keulaan? |
#843
|
||||
|
||||
![]()
Taka akseli näissä on jo lehden alapuolella.... ainakin tuossa omassa 97- on!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#844
|
|||
|
|||
![]() Näin on....
Näin on, ja mulla mitä näit on (neljä)... kaikissa alla ja korimallia D21 ja 4WD ja vaik vm. 89.
|
#845
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitteehä minäki... oon mie yhen kappaleen 4wd:nä nähny missä oli lehet akselin alla, mutta siinä olikii mitsun perä kaikkine hilikkeineen.... ![]() hyh hyh ku ajattelloo.... nissania raiskattu mitsun osilla ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#846
|
|||
|
|||
![]()
Eikö jos kääntäis ylä puolle lehtijouden ni tulis lisää maavaraa noin 10cm???
|
#847
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#848
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tuo D21:n oma 200:nen taka-aksula on melko heikko esitys. Mutta oikeasti; jos tuonne lavan alle nakkaisi gen 2 Pajeron nappilukollisen perän kierteillä, niin ei olisi paha ollenkaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#849
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#850
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yhtä perää olen tuossa kysellyt jos pääsisi siitä kaupat tekemään. Tuskin tuo nykynen peräkään mihinkään hajoaa, mutta olisi se hiljanen yksilö ihan kiva, kun auto on muuten niin hiljanen sisämelultaan ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |