Kutunjuustot kiittävät myös kisanjärjestäjiä ja kaikkia talkoolaisia hienosta tapahtumasta. Aikaisempia lainaten, harmi, ehkä jopa nolo, kun ei näin perusteellisesti järjestettyyn tapahtumaan saatu kuin kourallinen osallistujia. Ikävä kyllä osa oli vielä perunut tulonsa.

Siitä huolimatta järjestäjät vetivät tapahtuman läpi selkä suorana ja lupasivat jatkossakin lisätä omaa näkyvyyttään kisanjärjestäjinä.
Rokkari kesti hyvin kovan röykytyksen vaikka olimme varmoja että siitä irtoo ja hajoo kaikki mahdollinen.

Seitsemän kierrosta kun paras suoritus oli kahdeksan. Viimeinen kierros minkä olisi ajan puolesta vielä voinut ajaa oli jätettävä väliin sillä moottorin käyntirytmi kertoi pimeistä tulpista ja vaihdelaatikko alkoi luistamaan niin ettei menosta tahtonut tulla enää yhtään mitään.
Tarkempi tutkiskelu kotona kertoi että yksi tulpanjohto oli ollut liian läheisessä kontaktissa kuuman pakosarjan kanssa, siitä johtui moottorin pätkiminen. Vaihdelaatikon kohtalo on vielä selvittämättä. Mutta todennäköisin syy oli pohjaan tullut isku jonka vuoksi öljyä oli päässyt valumaan pihalle. Pohjapanssaria kun ei olla "ehditty" vieläkään tekemään.
Sain videokameraani ihan hyvää matskua ja editoimalla koko touhusta on mahdollisuus tehdä nopeatempoisempaa mitä se todellisuudessa oli. Sillä muutama kisailija pitkällä radalla tuntui hukkuvan johonkin ja lähikontakteja ei juurikaan nähty alun räväkkää lähtöä lukuunottamatta. Kun filmit valmistuu linkitän ne tänne. Ehkä ensiviikon aikana.
Mutta toinen sija ja pokaali hyllyyn. Seuraavaa kisaa odotellaan.
Ai niin, harmi toi rikkoutunut tuulilasi.

Ossi kyllä yritti kesyttää Rokkaria ennen kaappiin laittoa, mutta ohjakset eivät ilmeisesti olleet tarpeeksi kireällä. Täytyy yrittää ottaa rauhallisemmin ensi kerralla.