![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
selvittäisin itse tuossa vaiheessaa öljypumpun kuntoa, ja että yläkertaan tulee öljyä varmasti. itellä kanssa gen1 paje mut sen konepuoleen ole sen kummemin perehtynyt vaikka perustekniikan tiedänkin tästä motista...
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuli vielä mieleen, että olisko jääny nokka-akselin vaihdon yhteydessä nokkapukit liian tiukaksi ja näin päässyt kuumumaan tuo akseli ja karkaisu päässyt. Karkaisemattoman nokanhan nuo keinut varmasti syö aika lyhyessä ajassa. Uusi nokka-akseli pitää asentaa todella herkästi pyöriväksi niiden pukkien väliin, että öljy sopii pukin ja akselin väliinkin. Pukit olen ite sovittanu uuteen akseliin ihan käsin hiomalla hiomapaperilla ja hyvin ovat kestäneet akselit ja pukit. Kun vetää pukit momenttiin kannattaa pyöritellä akselia muutamia kertoja ympäri ja avata pukit irti niin näkee onko öljy päässy väliin.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mystinen tilanne, öljy kiertää ja nokkapukkit vedettiin momenttiin, en muista enään kokeiltiinko sitä käsin pyöritellä, pitääpä tarkistaa näkyykö tuossa paskassa nokassa mitään lämmön aiheuttamia väri muutoksia tai muta jälkiä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
Pajero -88 | dudek | O/M/V Muut | 2 | 01.08.2005 12:56 |
M Pajero | O/M/V Muut | 0 | 01.08.2005 12:30 | |
V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |