![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() itte tilaan justiin ekaa kertaa täältä, saa nähdä miten käy?
|
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä käy ihan hyvin jos palstalasisilta ostaa. ainakin mä olen tähän mennessä kaikki saanut mitä olen täältä ostanu ja kaikki lähettäny mitä olen täällä myynyt. mut on se pieni riski olemassa, että joskus tollanen runkkari sattuu omalle kohalle.
|
||||
|
||||
![]() Huijarit
Pitäiskö aloittaa myyntipalstalle uusi threadi johon listataan kaikki huijarinimimerkit ja ylläpito laittaisi sen "sticky:ksi", sieltä voisi sitten tarkistaa ennen kaupantekoa onko myyjä ko. listalla?
Kaitsu
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
+1 ![]() tässä kohta ooteltu 2 viikkoa oven kahvaa,vaan eipä oo näkyny,onneks en maksanu,ketuttaa silti tuommoset oharit ku luvataan lähettää...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja pitää se sitte puhtaana kaikesta muusta paskanjauhannasta,eli nicit ja pieni stoori perään kyseisestä hommasta...
|
||||
|
||||
![]()
Kannatetaan
|
|||
|
|||
![]() Väliaika tietoja
Porin Poliisista soitettiin mulle eilen ja se tilinumero mihinkä rahat laitoin omistaa SAMI SINISALO raisiosta.Kuulemma kymmeniä huijauksia takana,eli pitkä kakku tiedossa kun kiinni jää ja aivan varmasti jääkin. I hope you die!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jukkaitkonen nimellä palstalla myi mulle palaneel moottoril olevan vinssin,piti olla kunnossa..ajoin vasiten liki 400km suuntaansa...
|
|
|||
|
|||
![]()
samilla on paljon kavereita... tiedän erään jos toisenkin tapauksen mitä tämä kyseinen veijari on vedättänyt ne oli kyllä rata-auto puolen sivustoilla muutamista kympeistä satasiin...
|
||||
|
||||
![]()
mulle soitti lohjan poliisista muutama viikko sitten että oli sama jannu ja oli käyny kuulusteluissa. jossai vaihees tulee oikeuden käynti ja jätkälle ei muuta ku korvauksia ja homma jatkuu. näin jo vuodesta 2008. mutta mikäs se pysäyttää ku suomen laki on tälläne.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sitä en näissä kaupoissa tajua sitten niin millään, että minkä ihmeen takia maksetaan suoraan tilille, eikä käytetä rahti- tai postiennakkoa, kun sellainen on keksitty?
![]() Muutama euro rahtiennakkoon sijoitettuna säästää turhilta murheilta; ei pitäisi olla kenellekään liikaa vitutuksen estäjäksi...
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki eivät suostu rahti ennakkon syystä, että on jätetty lähetyksiä noutamatta maksellaan siinä sitten parisataa rahteja kun esim renkaat käy hyvinkäälätä kittilissä ajeleen ja palaa takas lähettäjälle
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä vain. Ite olen rahat tilille miehiä jos valita saa mutta on joskus poikkeuksiakin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo toi bussi/rahti ennakko on hyvä homma...
![]() ELLEI SITTEN ole 100varma/tuttu kenelle tai keneltä osia tai muuta ostaa... Ja kannatan tuota huijari listaa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Palokuntalaisia palstalla??? | Käyttäjä | Chit-Chat | 114 | 16.02.2025 14:10 |
Karavaanareita palstalla??? | Rompe1 | Chit-Chat | 109 | 20.09.2015 07:27 |
Kynäruiskuosaajia palstalla? | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 11 | 19.02.2011 06:21 |
Lukkoseppää palstalla? | khonkonen | Chit-Chat | 2 | 07.08.2010 11:19 |