Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 05.05.2012, 12:12
On_Off:n Avatar
On_Off On_Off ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.04.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 80
Perusasetus

Chevyistä en osaa sanoa sen tarkemmin, mutta vertailukohdaksi kuitenkin: minun Opel Fronteralleni suositellaan max 50 mm korotusta vääntövarsijousia kiristämällä ja tämä menee vielä ilman camber-kulmien korjailua. Tämä on varmaan aika automallikohtainen asia, pyörän ripustuksen geometria vaihtelee. Liioittelemaan ei joka tapauksessa kannata ruveta, seurauksena on äkkiä myös vetonivelien ennenaikainen kuluminen. Sitäkin voi käsittääkseni kompensoida pudottamalla etuperää pikkuisen alemmaksi, mutta se menee ehkä jo vähän säätämisen puolelle. En minä näistä mitään oikeasti tiedä, olen vain jostain lukenut juttua.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vääntösauva korotus? (king cab) jansku Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2022 16:13
Hiacen lukkoperän kiristäminen Tekniikka & Jutustelu 18 19.11.2013 07:57
vääntösauva 2,4TD Tekniikka & Jutustelu 7 16.01.2011 14:32
lukon kiristäminen.. Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2004 19:55
Vääntövarsijousituksen "kiristäminen" Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2003 22:45


Sivu luotu: 03:10 (GMT +2).