Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.05.2012, 12:09
HCK:n Avatar
HCK HCK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 08.03.08
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Kaveri sinkkasi minulle peltivanteet töissään joku kymmenen vuotta sitte sillä sähkö systeemillä niin että niistä tuli kellertävät samalla tavalla kuin esim. jotkut pultit on. Tuli siistit(sopi keltaiseen autoon) ja ei ruostunut ainakaan ensimmäisinä vuosina kun minulla oli.

Vastaa lainaten
Vanha 04.05.2012, 14:10
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HCK Näytä viesti
Kaveri sinkkasi minulle peltivanteet töissään joku kymmenen vuotta sitte sillä sähkö systeemillä niin että niistä tuli kellertävät samalla tavalla kuin esim. jotkut pultit on. Tuli siistit(sopi keltaiseen autoon) ja ei ruostunut ainakaan ensimmäisinä vuosina kun minulla oli.
Se keltapassivointi kestää säästä riippuen ehkä sen parisen vuotta kuten esim. uusissa riipuissa, mutta on tarkoitettu ennemminkin sisäkäyttöön korroosiosuojaksi, eikä kestä suolavelliä kuten kuumasinkitys. Ainakin Piiroinen Salossa tekee noita pinnoituksia sini/kelta/musta kilohinnalla. Kemiallinen niklaus saattaisi ehkäpä olla vanteissa noita passivointeja toimivampi ratkaisu.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 12:22 (GMT +2).