![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No sehän meni sit vallan mainiosti tuliko mimmoset tehot otteeseen?
|
||||
|
||||
![]()
Nuo mitä kävin mittauttamassa 66kw mutta pää asia on että se turbo on nyt siellä nythän tehoja on helppo nostella oman maun mukaan.
|
||||
|
||||
![]()
Torstaina posti toi vararenkaan ja siittä lähti sitten miettiminen, että mihin sen sijoittasi lissäämättä jo valmiiksi kerrostalon korkuisen auton korkeutta tai pienentemättä valmiiksi rajallisia sisätiloja päädyin ratkaisuun takapuskuriin teline jonka saa käännettyä alas pois peräluukun tieltä helposti yhden sokan irroittamalla.
|
||||
|
||||
![]()
Aamulla klo 7 väänsin patrollista päävirrat päälle ajatuksena, että nyt ehtis käydä vähän mettäkoneen urilla kun on oikeen vappa päivä, niinpä se onni kuitenkin kääntyi kun innoissani hyppäsin hyttiin ja kuulin vittumaisen kuuloisen rasahduksen, ja kyllä vilkun viiksihän se jäi käteen.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
onko toi 2 askii röökii niinku tavote aikana ?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kutakuinkin
![]()
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 19.05.2012 05:07 |
|
||||
|
||||
![]()
taas on jotain saatu aikaan eilen valmistu vararengasteline ja tänään uudet peräöljyt eteen oli vanhat vissiin vähän saaneet vettä sekaan kun melkoset latet sieltä ulos tuli.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
nois pyöreelamppusissa menee munmielestä kaikki virta ton kytkimen läpi, uudemmissa on releet.. ite oon huudellut täällä palstalla tommosta visustoo mut ei vissiin kellään ole. vittumainen
|
||||
|
||||
![]()
Jaa alkaa kevät aurinko sulattaan pelti kattoa ja jäätynyttä kotturaa viikko sitten tuli rymyytettyä se tuolta hangesta tohon kolatulle pihalle ja eilen uudet akut laitettua. pikainen koeajo paljasti muutamia vikoja joita aletaanh tässä jokupäivä laitteleen mm jarrut edelle huonot kaikki satulat pois ja katotaan ettei mitään ole jumissa. Panhardin puslat tänään tilattu ja samassa lockright takamurikkaan.
oisko mitään mieltä siirtää takaa kitka eteen ja etuperästä tehä lukollinen takaperä ?
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 20.03.2013 19:32 |
|
|||
|
|||
![]()
Missään muussa ei ideaa olekkaan. Jos et itte laita ni mulle ainakin kelpaa se murikka.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mietin vaan miten tuo kitka tuolla etuperässä haittaa kääntymistä tosin pääasiassahan tulee tiellä ajeltua taka vedolla niin kaippa siitä enemmän keulassa ois hyötyä ku haittaa
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |