![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onneks löyty noita kiertoreittejä. Veijo Volkkari ois voinu viistää nokkaa hiukan jo piirustuslaudalla. ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Aavistuksen se nokka saisi olla lyhyempi, mutta eipä ne muutkaan tainneet olla tehtaan suunnittelijan piirustuslaudalla suunnitellun mukaisia?
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin tähän ihan niin isoja
Saattaapi sopia, kunhan pikkasen avartaa lokarien alakulmia. Takatukivarsien saumoja saattaa joutua myös silottelemaan. 205R16 nastarengas hipasee edessä sisään joustossa lokarin takakaareen. Kunhan saan korotuspalat paikalleen, niin näkee tarviiko alkaa silpomaan. Katsastusmiehen mielestä ei tarvitse, koska renkaat eivät koskeneet lokariin muutoskatsastuksen koeajossa. Saattoi olla turha muutoskatsastus, koska osassa 14" Syncroissakin tuo 205R16 rengas löytyy jostain LTJ taustatiedoista. Odottelen maahantuojan vastausta kysymykseen aiheesta ja jos löytyy, niin sitten saattaa uuden kytkimen jälkeen rengaskokokin joskus kasvaa. Lainaus:
Kohta pitäisi kestää, kun tilalle tulee isompi... Kytkimen luistattamista maastossa? http://www.youtube.com/watch?v=_Bk04...layer_embedded
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mites noissa meni välitykset noiden 14" vs 16" kanssa??
Ja käykö tuo 16" vertailu malliksi noissa rengas swapeissa. On saattanu olla jo juttuakin... Vaan kunhan länkytän.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Välitykset on suurimmassa osassa 14" ja 16" samat, ainoastaan osassa TD koneella olevissa 16" on tiheämmät perät. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuo 235 voisi olla ihan hauska rengas ja on vielä karvan alle 32 tuumaa korkeakin joten isompi kuin 31":nen.
Tai 305/65-16 jos tämmöstä kokoa löytää jostain.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
235/85R16 menee korkeuden puolesta 7mm liian isoksi, ainakin sen perusteella mitä Hege kaivoi minulle rengastietoa toisaalla.
VW on tehon ja väännön "puutetta" korvannut tiheämmällä välityksellä, siksi varmaan 16" 1.6TD:ssä tiheämpi väitys kuin vastaavassa 2.1i WBX:ssä. Taitaa kohta lähes kaikki aktiivikäytössä olevat Syncrot olla jo päivitetty 1.9 TD/TDI koneisiksi, jolloin vääntökin on eri sataluvulla kuin 80-luvun tehokkaimmassakin koneissa. Just nypin nastoja pois talven alla olleista renkaista ja katselin että kaikissa renkaissa on vielä melkein 10 mm pintaa, joten ei toistaiseksi ole tarvetta renkaiden vaihdolle, ellei nälkä kasva uuden kytkimen jälkeen maastossa. Seuraavat voisivat tietty olla pikkasen isommatkin, varsinkin jos maahantuoja nyt saisi kaivettua jostain minulle sen tyyppikoodin 16" renkailla ![]() Eipä kyllä tänäänkään kytkin luistanut, kun pikku lenkin ajelin takapihalla. ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 02.05.2012 13:05 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Inkkari muuten omisti tuollaisen pelin muinoin. Sehän laittoi siihen renkaiksi muistaakseni 205/80-16 insa saharat. Oli kyllä melko releen näköinen menopeli. Muutamaan otteeseen olin mukana kun se sillä offaili ja kyllähän tuo laite muuten menee vähän joka paikkaan niiden lukkojensa ansiosta. Mitään joustoja siitä ei oikein muistaakseni löytynyt, mut lukot päälle vaan niin johan kulkee. Saharoiden myötä kun pidon suhteen ei ollut niin ongelmaa. Inkkarin peli tais olla vakio 1.6td pannulla? Muistelisin että sillä oli jotain ongelmia sen laitteen kanssa. Oisko vielä liittynyt tuohon nelivetoon jotenkin? Joku solenoidi tms hajosi sieltä, mitä ei saanut kuin VW tiskiltä suolaiseen hintaan. Se tais vielä pariin otteeseen hajota. Kerran sitä trailerin kera haettiin kirkkonummelta kun oli tekniikka pettänyt.
Tuollainen doppelina ois kyllä hieno peli ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |