Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.04.2012, 15:40
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Monessa vanhemmassa sitä ei välttämättä enää siellä olekkaan (siis sitä tasapainoakselin remmiä).... Eikä sitä kyllä käynnistä huomaa ku tarkkaan tietävä, että oliko sitä vai ei.

Itse omaan sen laiton, kun tein konerempan ja uusin myös ne rullat.

Merkit kohdalleen, niin sillä on vaikutustakin siinä. Kampiakselissa ei oo lukitepaikkaa, vaan se pyöräytetään kohdalleen ja se pysyy siinä. Sit painoakselin rullat merkkiin, eikä näissäkään oo lukitte paikkaa edes.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero remontti jakopää kokonaan hit100 Tekniikka & Jutustelu 1 28.07.2011 14:17
hdj 80 jakopää _jOhE_ Tekniikka & Jutustelu 1 26.07.2011 14:09
2lt jakopää? RIPAX Tekniikka & Jutustelu 3 20.11.2010 13:38
Mazdan jakopää metsästäjä Chit-Chat 1 21.01.2007 15:42
AMC 360 jakopää sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 4 06.07.2005 16:51


Sivu luotu: 21:34 (GMT +2).