![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Monessa vanhemmassa sitä ei välttämättä enää siellä olekkaan (siis sitä tasapainoakselin remmiä).... Eikä sitä kyllä käynnistä huomaa ku tarkkaan tietävä, että oliko sitä vai ei.
Itse omaan sen laiton, kun tein konerempan ja uusin myös ne rullat. Merkit kohdalleen, niin sillä on vaikutustakin siinä. Kampiakselissa ei oo lukitepaikkaa, vaan se pyöräytetään kohdalleen ja se pysyy siinä. Sit painoakselin rullat merkkiin, eikä näissäkään oo lukitte paikkaa edes. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero remontti jakopää kokonaan | hit100 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.07.2011 14:17 |
hdj 80 jakopää | _jOhE_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.07.2011 14:09 |
2lt jakopää? | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.11.2010 13:38 |
Mazdan jakopää | metsästäjä | Chit-Chat | 1 | 21.01.2007 15:42 |
AMC 360 jakopää | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.07.2005 16:51 |