![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
M12 x 90 taisi olla, ja kovia, 10.9 vähintään, löytyy kyllä ihan hyllykäaman mistä vaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuten ylempänä todettiin niin kuparitahnaa sitten kunnolla väliin niin on helppo ensi kerralla se homma. Pyyhi irtoruosteet pois kaikista vastinpinnoista. 3/8" räikällä mahtuu hyvin avaamaan ilman mitään raidetangonpään irrotuksia, on akseli autossa kiinni tai irtonaisena lattialla. Puolen tuuman räikällä ei oikein tahdo mahtua väliin, mutta onnistuu silläkin jos vähän taistelee.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla irtosi jopa (silloin) 16- vuotta vanhasta suomi- autostakin ne pultit ihan näppärästi, vaikka sai ihan tosissaan mätkiä ruosteisiin pultinpäihihin sen 13mm:n hylsyn kiinni. Sen sijaan kun en silloin tajunnut fiksuinta navan irrotusmuotoa niin onnistuin siinä puuhassa tuhoamaan yhden satsin pultteja. Silloin ostin uudet, niitä on tullut käytettyä ja vanhoja muista akseleista kertyneitä pitänyt varastossa pari satsia.
Kaipa nuo 6- kolotkin toimii kunhan on jämpti avain niihin. Tahtonut vaan omassa käytössä monesti 6-kolot kärsiä, tiedä sitten onko käyttäjän vai avaimen vika ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Huoh. Tää on niin tätä. Hirveän valmistautumisen ja psyykkaamisen jälkeen aloin purkaa autoa varautuneena kokopäiväiseen ähellykseen. Ekan pultin jälkeen purkaantui helposti ja vanha ristikkokin lähti kohtuudella irti kun muistin lopulta ottaa viimeisenkin c-clipsin pois. Modasin o-clipsit paikkaansa ja löin paketin takaisin kasaan. Meni siinä pari tuntia, suurin osa ajasta meni noiden o-clipsien kanssa. Nyt voi alkaa mietiskellä tuon toisen vaihtamista ennen kuin alkaa paukkua.
Kiitoksia vinkeistä ja linkeistä |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() |