Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 24.04.2012, 13:49
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

En viittiny alottaa uutta topikkia tän takia mutta selvittelin tuossa Trooperin 2.8 turbo myllyn sijoittelua Campoon kun halvalla sais.

Ja tarttisin tähän vähän käyttäjä Ooppelin apua .

Homma riippuu siitä että kun tehonylitys saa olla 20%, ja Trooperin koneessa on 100 hv niin prosentit paukkuu tällä hetkellä.

Ainoa pelastus siihen on se että tuossa samaisessa Ooppelin 3,1 turbossa olisi samanlainen alusta kun tuossa mun 2.5 vaparissa eli jarrut ja vääntösauvat. Eli kun mallisarjassa on tehokkaampaa konetta (alustan ollessa sama) niin ei ton 2.8 laittamisessa olisi ongelmaa.

Et Ooppeli ehtis mitata niitä joku ilta?

Trooperin koneen PITÄIS sopia tuohon suoraan vai väittääkö joku jotain muuta?

T: Esko
__________________
Mersumies.

Viimeksi muokannut farmforest : 24.04.2012 13:53
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l-t ongelmia Kossu88 Tekniikka & Jutustelu 3 23.05.2011 19:38
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
2L ja 2LT ongelmia?? las-c Tekniikka & Jutustelu 34 11.12.2006 21:52
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52


Sivu luotu: 15:39 (GMT +2).