![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En viittiny alottaa uutta topikkia tän takia mutta selvittelin tuossa Trooperin 2.8 turbo myllyn sijoittelua Campoon kun halvalla sais. Ja tarttisin tähän vähän käyttäjä Ooppelin apua .Homma riippuu siitä että kun tehonylitys saa olla 20%, ja Trooperin koneessa on 100 hv niin prosentit paukkuu tällä hetkellä. Ainoa pelastus siihen on se että tuossa samaisessa Ooppelin 3,1 turbossa olisi samanlainen alusta kun tuossa mun 2.5 vaparissa eli jarrut ja vääntösauvat. Eli kun mallisarjassa on tehokkaampaa konetta (alustan ollessa sama) niin ei ton 2.8 laittamisessa olisi ongelmaa. Et Ooppeli ehtis mitata niitä joku ilta? ![]() Trooperin koneen PITÄIS sopia tuohon suoraan vai väittääkö joku jotain muuta? T: Esko
__________________
Mersumies. Viimeksi muokannut farmforest : 24.04.2012 13:53 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Moro.
Opeli tuli reilu viikko sitten vaihtettua toiseen autoon. GMC kevyt kuorkkiin ![]() Eli mittaamaan en enää pysty.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 24.04.2012 18:07 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
aiaiaiai...menit sitte vaihtamaan dieselmoottorien aatelin, yksinkertaisesti maailman parhaan ja kestävimmän moottorivalmistajan tekemän auton jonnekin konkurssikypsän kehitysvaltion alkeellisella teollisuudella valmistamaan vekottimeen
.No ei vaineskaan, mullahan ei oo koskaan ollu isuzussa vikaa?? ![]() Tuollahan niitä onkin tosiaan hyvä verrata eli ei muutakun motonetin sivuille...
__________________
Mersumies. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Alusta 3.1 turbossa ja tossa 2.5 on aivan identtinen!!! Eli sopii.
Paljos Ooppeli tossa sun ex-kulkineessa oli tehoja paperilla? Kertokaapas kun olen nyt hankkimassa tommosta Trooperin konetta mikä on vuosi sitten käyny, tällä hetkellä startti irti ja kone irrallaan, niin saisin testattua ettei kauheasti kilise tai kolise? Startti tietty paikalleen ja virtaa ja polttoainetta perään mutta jos niitä ei sillä hetkellä ole saatavilla? Ei varmaan muuta kun toivoa vaan että toimii....
__________________
Mersumies. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Sen verran vielä koneenvaihtoon tipsiä, että jos alkavat konttorilla nurisemaan että Ooppeli ei ole Isuzu, eikä kelpaa vertailuautoksi, niin campo-korimallin pickuppia on saanut Suomenmaassa ihan Isuzun nimellä 2,3 litrasella bensakoneella. Sen huipputeho on muistaakseni yli 90 heppaa, ja tämäkin täysin samalla alustalla kuin muutkin Isuzun pickupit.
Omassa oli kyseinen kolmella käyvä bensasyöppö, ennenkuin se sai väistyä patalaiskan, mutta luotettavan kakspistekakkosen dieselin alta pois.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
GM:n tekeleitä molemmat
2 kertaa isompaan vaihtu 6.5 td v8 ![]() 3,1td:ssä 80kw paperissa tehoja. kyllähan se tekniikan puolesta toimi hyvin, mutta runko meinas hävitä matkanvarrelle. kerran jo runko poikki ja hytti notkahti ku kannatin ruostu poikki
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Selvä homma eli pitäis onnistua.. Opelin merkillä varustettu tää omakin on mutta tulee aina puhuttua että Isuzulla ajelee, ihan arvokkuuden vuoksi siis..
![]() Tuolla GM Finladilla oleva asiamies totesi että tämmönen swappi että Trooperin kakskasin koneen upottaa Campon pellin alle olisi hänen työurallaan ensimmäinen kerta kun joku tällaisia papereita kyselee.. Tietääkö joku tuon laatikon sopivuudesta 2.5 ja 2.8 välillä vai täytyykö sekin vaihtaa? Näyttävät aivan samanlaisilta mutta pitäisköhän vielä varoiksi ottaa mittanauha käteen.. Sen verran vielä kun tuon campon ostin JUURI LEIMATTUNA niin oli valmiiksi jo molemmat hytin takakannattimet poikki eli hytti lepäsi rungon päällä, toisen vetoakselin molemmat suojakumit rikki, rungon välituki ruostunut poikki, ja runkoa puuttui polttoainetankin takaa toiselta sivulta lähes metri.. No Olsulta saakin sitten vinkkiä jos tulee kysyttävää koneenvaihdosta. Irrotitko laatikon kanssa vai ilman?
__________________
Mersumies. Viimeksi muokannut farmforest : 26.04.2012 09:21 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2l-t ongelmia | Kossu88 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.05.2011 19:38 |
| hj 61 ongelmia | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2007 17:00 | |
| 2L ja 2LT ongelmia?? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 11.12.2006 21:52 |
| Ongelmia patrollissa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.05.2005 11:18 | |
| LJ:n ongelmia | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.10.2004 13:52 |