Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.04.2012, 13:49
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

En viittiny alottaa uutta topikkia tän takia mutta selvittelin tuossa Trooperin 2.8 turbo myllyn sijoittelua Campoon kun halvalla sais.

Ja tarttisin tähän vähän käyttäjä Ooppelin apua .

Homma riippuu siitä että kun tehonylitys saa olla 20%, ja Trooperin koneessa on 100 hv niin prosentit paukkuu tällä hetkellä.

Ainoa pelastus siihen on se että tuossa samaisessa Ooppelin 3,1 turbossa olisi samanlainen alusta kun tuossa mun 2.5 vaparissa eli jarrut ja vääntösauvat. Eli kun mallisarjassa on tehokkaampaa konetta (alustan ollessa sama) niin ei ton 2.8 laittamisessa olisi ongelmaa.

Et Ooppeli ehtis mitata niitä joku ilta?

Trooperin koneen PITÄIS sopia tuohon suoraan vai väittääkö joku jotain muuta?

T: Esko

__________________
Mersumies.

Viimeksi muokannut farmforest : 24.04.2012 13:53
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.04.2012, 17:54
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Moro.

Opeli tuli reilu viikko sitten vaihtettua toiseen autoon. GMC kevyt kuorkkiin

Eli mittaamaan en enää pysty.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.04.2012, 18:04
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmforest Näytä viesti
En viittiny alottaa uutta topikkia tän takia mutta selvittelin tuossa Trooperin 2.8 turbo myllyn sijoittelua Campoon kun halvalla sais.

Ja tarttisin tähän vähän käyttäjä Ooppelin apua .

Homma riippuu siitä että kun tehonylitys saa olla 20%, ja Trooperin koneessa on 100 hv niin prosentit paukkuu tällä hetkellä.

Ainoa pelastus siihen on se että tuossa samaisessa Ooppelin 3,1 turbossa olisi samanlainen alusta kun tuossa mun 2.5 vaparissa eli jarrut ja vääntösauvat. Eli kun mallisarjassa on tehokkaampaa konetta (alustan ollessa sama) niin ei ton 2.8 laittamisessa olisi ongelmaa.

Et Ooppeli ehtis mitata niitä joku ilta?

Trooperin koneen PITÄIS sopia tuohon suoraan vai väittääkö joku jotain muuta?

T: Esko
Avaa vaikka motonetin varaosa luettelo ja kato löytyykö sieltä vastaus noihin jarru juttuihin eli jos sinne menee samalla numerolla olevat levyt niin sitten ne on samat, tai hae vaikka marmoritiskiltä se tuloste missä asia mainitaan, jos ne on samat...Tai tulosta se motonetin lista...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 24.04.2012 18:07
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.04.2012, 11:16
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

aiaiaiai...menit sitte vaihtamaan dieselmoottorien aatelin, yksinkertaisesti maailman parhaan ja kestävimmän moottorivalmistajan tekemän auton jonnekin konkurssikypsän kehitysvaltion alkeellisella teollisuudella valmistamaan vekottimeen .

No ei vaineskaan, mullahan ei oo koskaan ollu isuzussa vikaa??

Tuollahan niitä onkin tosiaan hyvä verrata eli ei muutakun motonetin sivuille...
__________________
Mersumies.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.04.2012, 12:04
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Alusta 3.1 turbossa ja tossa 2.5 on aivan identtinen!!! Eli sopii.

Paljos Ooppeli tossa sun ex-kulkineessa oli tehoja paperilla?

Kertokaapas kun olen nyt hankkimassa tommosta Trooperin konetta mikä on vuosi sitten käyny, tällä hetkellä startti irti ja kone irrallaan, niin saisin testattua ettei kauheasti kilise tai kolise? Startti tietty paikalleen ja virtaa ja polttoainetta perään mutta jos niitä ei sillä hetkellä ole saatavilla? Ei varmaan muuta kun toivoa vaan että toimii....
__________________
Mersumies.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.04.2012, 16:16
Olsu:n Avatar
Olsu Olsu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Ulvila
Viestit: 94
Thumbs up

Sen verran vielä koneenvaihtoon tipsiä, että jos alkavat konttorilla nurisemaan että Ooppeli ei ole Isuzu, eikä kelpaa vertailuautoksi, niin campo-korimallin pickuppia on saanut Suomenmaassa ihan Isuzun nimellä 2,3 litrasella bensakoneella. Sen huipputeho on muistaakseni yli 90 heppaa, ja tämäkin täysin samalla alustalla kuin muutkin Isuzun pickupit.

Omassa oli kyseinen kolmella käyvä bensasyöppö, ennenkuin se sai väistyä patalaiskan, mutta luotettavan kakspistekakkosen dieselin alta pois.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.04.2012, 16:36
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

GM:n tekeleitä molemmat

2 kertaa isompaan vaihtu 6.5 td v8

3,1td:ssä 80kw paperissa tehoja.

kyllähan se tekniikan puolesta toimi hyvin, mutta runko meinas hävitä matkanvarrelle. kerran jo runko poikki ja hytti notkahti ku kannatin ruostu poikki
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.04.2012, 09:14
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Selvä homma eli pitäis onnistua.. Opelin merkillä varustettu tää omakin on mutta tulee aina puhuttua että Isuzulla ajelee, ihan arvokkuuden vuoksi siis..

Tuolla GM Finladilla oleva asiamies totesi että tämmönen swappi että Trooperin kakskasin koneen upottaa Campon pellin alle olisi hänen työurallaan ensimmäinen kerta kun joku tällaisia papereita kyselee..

Tietääkö joku tuon laatikon sopivuudesta 2.5 ja 2.8 välillä vai täytyykö sekin vaihtaa? Näyttävät aivan samanlaisilta mutta pitäisköhän vielä varoiksi ottaa mittanauha käteen..

Sen verran vielä kun tuon campon ostin JUURI LEIMATTUNA niin oli valmiiksi jo molemmat hytin takakannattimet poikki eli hytti lepäsi rungon päällä, toisen vetoakselin molemmat suojakumit rikki, rungon välituki ruostunut poikki, ja runkoa puuttui polttoainetankin takaa toiselta sivulta lähes metri..

No Olsulta saakin sitten vinkkiä jos tulee kysyttävää koneenvaihdosta. Irrotitko laatikon kanssa vai ilman?
__________________
Mersumies.

Viimeksi muokannut farmforest : 26.04.2012 09:21
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l-t ongelmia Kossu88 Tekniikka & Jutustelu 3 23.05.2011 19:38
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
2L ja 2LT ongelmia?? las-c Tekniikka & Jutustelu 34 11.12.2006 21:52
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52


Sivu luotu: 23:28 (GMT +2).