![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
mulla olis joutavana tuommoinen haenel 312, viime kesänä huollettu. vaihdettiin jousi ja tiivisteet. tukin käsittelin uudestaan hieman tummemmaksi. kiikaria tässä ei tule mukaan. pistä viestiä jos kiinnostaa.
|
||||
|
||||
![]()
todella hyvä ilmakko jos saapi sanoa. itellä kanssa ollut vuosia kyseinen malli ja on edelleen hyvässä kunnossa. ja paljon on ammuttu! joku vipuvirittenen gamo on myös, tehokas kuin mikä mutta tarkkuus kärsii tehokkuudesta. ilmapistoolina gamon puriste-ilma, on miellyttävä kyllä ampua mutta jotain häiriöö aina silloin tällöin. kotonurkissa tulee enempi ilma-aseilla "reenattua". tyhjillään olevaan navettaan tuli joskus rakenneltua ilma-hirvirata. haenelilla tarvii ottaa ennakkoa juur saman verran kuin 308lla. siis tietty oikealla radalla. gamolla reilusti vähemmän. elikäs suosittelen haenelia vahvasti...
|
|||
|
|||
![]()
Laita ärjy huvikses vaikka tähän topiciin kuva ja hinta tuosta haenelista. Mulla kans hyviä kokemuksia kys. merkistä, sadoilla rastailla taas ei
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä jos käyttöön tulee ni kannattaa kerralla ostaa kunnollinen eikä mitään 100e halppis pyssyjä.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tossapa kuvia. jos tuolla 140e sais.tai pistäen tarjousta.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Diana magnum 350 ilmakivääri | landsuiceri | O/M/V Muut | 3 | 07.05.2011 22:03 |
Myyty Ilmakivääri gamo Hunter 220+punapiste | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 0 | 25.05.2009 14:51 |
M: kiikaritähtäin ja ilmakivääri yhdessä erikseen | Ranee | O/M/V Muut | 1 | 20.12.2007 20:06 |
millainen valokytkin... | Kelju.K | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.09.2006 22:17 |
Millainen C4 on talviautona? | Mick | Yleiset | 0 | 15.04.2002 10:10 |