![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Prätkä. Tai oikeestaan se et 1,5h sisään siitä ku olin saanut sen hima pihaan talvisäilöstä niin jotku vitun nistit nussivat sen(virtalukko paskana) ja rälläsivät illan ja lopulta pääty ympärivaurioituneena kyljellään erään okt:n pihaan. Siinä vaihees sain hätäkeskukselta soittoo et oonko tietonen mun pyörän liikkeistä... Vituttaa jo nyt myös tuleva tappelu vakuutusyhtiön kanssa ku kysees 93 pyörä jonka oon täysin läpikäynyt ja rakentanu mieleiseks...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hetkonen,oonkos mä myyny sulle joskus jotain osia? yamahaan? ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hyvin mahdollista et oot...
|
|
|||
|
|||
![]()
Patrollin akun purkaminen vituttaa niin perkeleesti! Ja sitten ne ihanat ilmavuodot pumpussa..ahhh. Vittuuntuneena aamulla soitto pomolle että pekkanen tänään ja unta palloon.
|
|
||||
|
||||
![]()
yx tyyppi joka lupas maksaa osan tilille niinkuin sovittiin..
no viikossa ei rahat tullu ja yhteyden ottoihin ei vastata.. eniten täs vituttaa et oisin kyseisen osan saanu myytyä täs välis useaankin muuhun suuntaan.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Persaukisuus. Nyt kun vaihto kesänakkeja alle ja innostuksissaan laakerit meinas kirrata samalla rahalla niin katos prkl. Napalukko palasina. Ois es hieman pitempään kestänyt niin ois saanu ostettu ne manuaaliset. Ei noille automat.lukoille kannata näköjään hirveästi mehtää tarjota.
|
||||
|
||||
![]()
TÄLLÄ HETKELLÄ KAIKKI!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |