![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Oikein! Tuollaisella kovalla alustalla ei paukalon kynsi jätä jälkeä.
Ylemmänkin kuvan elukan jälki kuvattuna niin, että vauhdilla meni oman karjalankarhukoiran edessä. Tuosta kynsien välisestä etäisyydestä voi sitä vihjettä hakea ja nyt FROM voi koittaa olla Aaltosta nopeampi.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| däm Däm dämdädädäädä Part 2 | Repro | Linkit | 8 | 27.08.2005 15:25 |
| Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
| Part numbers | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 14.01.2004 22:07 |
| Which part of PetriSimolin.COM you use? | Lars | This And That | 5 | 24.07.2003 09:34 |