![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tätä et sitte mulle myy! ![]() ![]() ![]() Näyttäishän toi hyvältä kahen vähä isomman vihreen välissä.. ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo, pikku väli projecti lähti "vähä" käsistä, kun kilvetön räppiauto piti tehdä ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja paljon mukavampi liikutella ku ei aina tarvi hakee puuhakilpiä tai retuuttaa kärrillä.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No niin, tänään se talven aherrus palkittiin ja katsastuskonttorin insinööri löi muutokset ja leiman paperiin, kaks käyntiä vaati kun "joku" oli kytkeny takavilkut ristiin
![]() Mut nyt on hyvä mieli ja voi rauhassa keskittyä helatorstain venäjän safarin valmisteluihin kun on piiiiitkä leima ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onks sul joku tuttu katsuri ku saat noi kaikki katiskat noin helpost leimattua?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eipä oo, ihan valtion konttorilla kävin leimaamassa ja tällä kertaa oli se tyyppi lomalla joka on kattonu aikasemmin mun autot, ihan tuntematon tyyppi oli joka leimas ton. menihän siinä aikaa kun mittailtiin autoo ja verrattiin tyyppitietoihin. |
|
||||
|
||||
![]()
Alkutalvesta olisin melkein uskaltanut lyödä vetoa siitä ettei kukaan jaksa leipoa tuota katsastuskelpoiseksi mutta onneks ei tullut moista mahdollisuutta. Aika seppä olet.
|
||||
|
||||
![]()
Onnea moisesta saavutuksesta! Olet sinä melkonen taikuri
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.02.2014 21:37 | |
Myydään pätkä gr -92 | lumi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.02.2012 22:45 |
Myyty pätkä gr -91 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.08.2010 16:14 |
Myydään Pätkä GR | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.05.2010 17:00 |
o:pätkä | O/M/V Muut | 1 | 05.04.2005 09:40 |