Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 17.04.2012, 16:19
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

On, vanha sanonta pätee tässäkin. Yhdellä kertaa kaks käyttöä, eka ja vika. Moinen hirvitys tuolla frouvan biilin takakontissa on mutta taannoinen rengasrikko moottoritiellä hoidettiin ilman sitä, kun kuitenkin piti lähteä sitä rengasta vaihtamaan niin otin matkaan kunnon hallijekin ja varapyöräksi talvipyörän sen auton oman minidonitsin sijaan.

Tommosesta halpis saksesta on kokemusta auton nostamisessa sen verran että eihän siitä mitään tullut, kaverilla semmoinen oli autossaan. Sillä piti sitten nostaa mutta ennenkuin auto nousi niin kierteet siloittuivat.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Onko joku muu yrittänyt käyttää Volvo V70 tunkkia? Ei pito riittänyt märällä asvaltilla vaan kaatui alle!
Onneks oli oma saksi autossa ja renkaanvaihto onniustui. Talvella sitä en olisi yrittänytkään..
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:36 (GMT +2).