Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 22.05.2004, 08:01
jjjl jjjl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

tässä uskaltaudun laittamaan pari riviä, kun tiedän, että muut asianosaiset ovat vielä skogenissa. raajärvellä offataan niin pirusti ja offattiin eilenkin. olin ottamassa kuvia lehteä varten ja kulkupelinä oli kestotesti-honda (mönkkäri, ei cr-v). täytyy sanoa kaikille mönkkärivihailijoille, että olisipa eilenkin jäänyt yhden rankun urakka heti kättelyssä, jos yhden miehen team ahmani ei olisi ollut käytettävissä. todettiin, että huoltomönkijä on maastoautosafarilla aivan ehdoton kampe, koska sillä voi käydä hakaisemassa varaosia, koneöljyä yms. muuta tarpeellista huoltopisteestä aivan käsittämättömän noppeesti.
jostakin syystä tarjoamani vetoapu ei kelvannut kaikille (karpalle terveisiä).

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi emme juhli ruotsin kuninkaiden kuolinpäiviä? MäIte Kysy Piinalta 3 28.11.2005 00:37


Sivu luotu: 02:38 (GMT +2).