![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kiitos vihjeistä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa yhdet orggis vilkun kuvut vielä löytyä jemmasta, 20e/pari.
Ehkä jopa sen kuntoiset, että kehtaa museoleimalla näyttää. Laita M65 priva viestiä niin sovitaan tarkemmin. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Miten mie helpoiten tarkistan löytyykö tuosta Vitarasta (-97) ajonestolaite? Ohjekirja sanoo, että on lisävaruste. Pitäs toinen avain teettää ja sirullisen hinta oli nelinkertainen normi avaimeen verrattuna.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jaha ja seuraavaa kysymystä pukkaa: Onko vetoakselin suojakumin (sisemmän) vaihto minkälainen homma ja kenelläkään tietoa miten se tapahtuu?
Aloin tuossa värkkäämään, että irrotan valoraudan keulalta puhallusta ja uudelleen maalausta varten niin hoksin tuon rikkinäisen kumin. Lisäksi valorauta on edelleen keulalla, kun ei ollutkaan näppärästi pulteilla kiinni vaan muutamalla eri kantaisella pultilla ja lisäksi hitsattu kiinni. Pitänee irrotella paremmalla ajalla sitten ja hommata uudet pultit + tuo kumi. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Valorauta ja pohjapanssarit lähti kohtuu vaivalla irti, kun rälläköi hitsaukset irti ja yhden pultin mihin ei sopivaa avainta löytynyt. Napa ei suostunut tippumaan tarpeeksi alas alapallosta, kun otti vetari vastaan. Alapalloa irrottaessa alatukivarresta sitten katkaisin kaksi pulttia joista ainakin toinen näytti siltä, että oli varmistettu hitsaamalla. ![]() Mikähän tuossa olis helpoin tapa edetä? Ja millä saan helpoiten nuo katkenneet pultit irti? Ei kai alapallossa itsessään ole kierteitä, jolloin nuo jollain tuurnalla voisi naputtaa ulos? Pultit on sen verta pehmeät, ettei kestä edes vääntää kun pyöristyvät... Iskari irti yläpäästä? Iskari irti navasta? Pääsiskö sitten vääntämään navan irti akselista yläkautta? Tuon jälkeen olisi helpompi sitten taistella noiden pulttien kanssa.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kylläpä tahtookin vastustaa. Yks mutteri kolmesta lähti alapallosta tosiaan irti lopulta, mutta pultit on ja pysyy paikoillaan.
![]() Ei kai noissa vakiona ole mitään hälytintä? Kun otin akunnavan irti niin alkoi ujeltaan tuo pirssi hiljaista viiu-viiu ääntä onko tuo lie sitten joku sähköjen katoamishälytys??
__________________
----------------------------------------- Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole mitään hälyttimiä noissa. Voisko olla poppikone ? Vai mistä suunnasta ääni kuului ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mistään en mitään tiedä mutta onko ajonestolla oma sulake ? Jos näin on ja sulakepesä on tyhjä niin ei ole ajonestoa. Jos on sulake niin koita toimiiko nykyinen avain ilman sulaketta. Jos toimii niin ei ole ajonestoa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa suutarikin nähdä avaimesta onko siinä ajonestoa. Ainakin kun viimeksi kävin avainta teettämässä niin se katsoi jollain laitteella että saako koodia kopioitua uuteen avaimeen.
__________________
Suzuki Samurai 1.3 -92 AVO Can-Am Renegade Xxc 800R -10 TL http://kallionpaa.kuvat.fi http://youtube.com/kallionpaa |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |