Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 21.05.2004, 07:00
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Eli tuota JOS tuohon BJ:hini jonkun toisen moottorin vaihdan, eka ehto on, että sen saa sillä leimattua. Eihän heppoja kai koskaan liikaa ole muiden kuin katsastussedän mielestä.
Toiseksi, olen noviisi sovittelemaan vieraita moottoreita. Siksi homman tulisi onnistua ilman suurempia sorvailuja.
Ja siksi kuitenkin tuo F tai 2F kiinnostaisi, sopii helposti ja on tyyliltään sopiva ko. autoon. Vaikka onkin kai painava ja janoinen.
Kyllä siis V6/V8 sinänsä on ok, mutta minulla on rajoitetut taidot ruveta sovittelemaan outoja komponentteja BJ:hin. Ja se katsastus pitää muistaa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 20:15 (GMT +2).