![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#151
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#152
|
|||
|
|||
![]()
mulla toi gaz 69 vakio ni siinä olis sopivanpaska vertailukohde pikkurenkain... Kiva ois nähdä vakiobj tai hj kuinka ne sukeltaa ojat ja spoorit.
|
#153
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#154
|
|||
|
|||
![]()
Hjn etuakselipaino samaa luokkaa kuin kokonaispaino suikalla...tarviikin viedä gaz 69 vaakalle!
|
#155
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja laakeri vikanen betonimyllyki käy komeemmin. |
#156
|
|||
|
|||
![]()
Taasko kampiakselikateus iskee! Ei hj ole disco eikä ne moottorit ilman ääntä pyöri!Taitaa olla mesen mylly aika yleinen viripata...
|
#157
|
||||
|
||||
![]()
alkaa olla aika tympee topicci,
156 postausta, melko harvassa varsinaista faktaa alkup. kysymykseen liittyen... missäs Offipalstaa tituleerattiinkaan "asiantuntevaksi" foorumiksi ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#158
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Eiku meillä on tämmöne keulalla. http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA Se siun 61 on hyvä vehe painavan kärrin vetoon TIETÄ myöten. Vähän vittumaisesti se lekuttaa montuissa mutta kai se kuuluu härkävankkurijousituksen ominaisuuksiin...Varmaan siihen tottuu äkkiä. Onneksi tuo auton reilu elopaino tasaa kyytiä. Onneksi siinä koneessa on vääntöä, oisha muuten noilla tonniloilla ilkee lähtee risteyksestä liikkeelle. Kovasti nuo isot pojat on käyttäneet tuota hj konetta erilaisissa rojekteissa... Vai olikohan se niin että eipä niitä taiha olla muualla kuin tojotien pellin alla kun oishan se ilkeetä ajella putkihärvelillä tyhjäkäynnillä mäkee ylös takapyörät ilmassa... Ei vainenkaa leikki leikkinä. En ole keksiny että mihin sitä alavääntöö tarttee... Kun sattuu olemaan tiheät välitykset. Kierrejouset joka kulmassa. Jäykät akselit ja 100% lukot edessä ja takana. Vakiona. Sillä on hyvä mennä vauhdikkaammin kun kuulemma ei se tyhjäkäynnillä hiippailu onnistu. Tuolla betonimyllyllä. ![]() |
#159
|
|||
|
|||
![]() Vääntöö?
Mihin sitä vääntöö tarttee? No siihen et josset osaa ajaa ni se sitkeys paikkaa sun väärät pedaali kuviot...sama homma automaatin kanssa,jos olet ämmä tai et muuten vaan osaa vaihteita käyttää ni sit automaatti on sun juttus
![]() ![]() ![]() ![]() |
#160
|
|||
|
|||
![]()
Putkiauto minkähälainen muuten tulis ku laittas jonku micran motin turbolla suki sukin yms jakis jonku risukeulan lukko perät+tukivarret kierrejouset ym kivaa ei painas ainakaa montaa sataa kiloa.
Mutta alkuperäisessä aiheessa pysyäkseni joka vehkeestä saa offipelin jos tahto piisaa Discocta ja defestä myös millään autolla ei vakiona nevalla tai kivikossa kauas mennä Painon saa jakaantumaan rengas koolla. Kulkeehan noi 15-50 tonnia painavat koneetki metsässä. näitä muutaman vuoden ajelleena EI niilläkään kauas ilman teloja mennä. |
#161
|
|||
|
|||
![]()
K: Olikos tällä palstalla joki sit-sättikin?
V: Jep, joka topikissa voi väitellä merkkien paremmuudesta ja kehua omaa ja/tai haukkua muita. Plussaa uskonnollisuuteen vivantavista merkkiuskollisuusmielipiteistä. |
#162
|
||||
|
||||
![]()
Palataas topikkiin:
![]() Noi lokasuojan levikkeet on vähä niinku turhat... ![]() ![]() ![]() Tossa sit vähän vakiommalla ajelua... http://www.dailymotion.com/video/x10...undi-1991_auto http://www.dailymotion.com/video/x16...yana-1992_auto http://www.dailymotion.com/video/x16es1_camel-trophy-sabah-malaysia-1993_auto Defeä: http://www.dailymotion.com/video/xzk...onie-1989_auto
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 11.04.2012 23:06 |
#163
|
|||
|
|||
![]()
No nyt mä kekkasin!Laitetaan Discoon tojon motti ja akselit ni tojouskovat saavat nukuttua.ja junavaunusta jouset...Halleluja!
|
#164
|
||||
|
||||
![]()
kiva video tuo camel trophy.. joskus tuli oikein töllöstä..mutta millähän autoilla afrikassa oikeesti ajellaan?? noita samoja teitä kuin camel trophyssä? takaveto hiaceilla ja corollilla??..
|
#165
|
||||
|
||||
![]()
Palatakseni aiheeseen:
Jos ei ole lapsia taikka lapset ovat jo lentäneet pesästä, talonlaina on maksettu eikä tarvitse enään siirtää palkat suoraan S-Marketin tilille ja haluaa löytää uuden rahareijän mihin kaikki ylimääräiset rahat voi hyvällä ja/tai huonolla omatunnolla upottaa on maastoauton hankinta erinomainen vaihtoehto. Toinen miltei yhtä hyvä vaihtoehto on sijoittaa rahansa esim. Nigerialaiseen hiihtokeskukseen. Joka tapauksessa... Jos aikoo nuuskia vähän pusikoissa pari kolme kertaa vuodessa ja auton ensisijainen käyttö on maantiellä voi aloittaa millä tahansa autolla. Ihan oikeasti, vaikka korotetulla Subarulla! Jos taas aikoo osallistua suunnistuskisoihin heti alusta asti kannattaa ehkä hankkia sellainen vessa mitä voi rakentaa suhteellisen helposti. Jos ei ajatellut pitää auton kilvissä voi rakentaa kilpurin vaikka romusta. Kaikilla ei ole mahdollisuuksia rakentaa rasvamonttuja parvekkeelle taikka pitää kahta autoa joten elinympäristö määrää kanssa millainen autosta tulee. Sairas ihminen ostaa Serieksen ja ajaa sillä päivittäisetkin ajot vuoden ympäri kun taas järkevämpi idiootti ostaa jotain mukavempaa millä kehtaa ajaa anoppilaan. Tehdään yksi asia selvä, meillä kaikilla viiraa päässä eikä tässä todellakaan ole mitään järkeä. Jossain vaiheessa vauhtisokeus kuitenkin iskee ja mopo karkaa käsistä, yleensä sen ensimmäisen jumituksen kohdalla missä auto uhrataan offialttarilla ja kilpavarustelu alkaa. Silloin kukkaro ja hallitus päättää miten autoa rakennetaan, jos ollenkaan... Joka ikiseen maastoautomalliin ja -merkkiin löytyy enemmän hilivitkuttimia ja dingelidongeleita kun mihin on varaa, joten siitä ei tarvitse huolestua. Koska auton hankkiminen (ja omistaminen ![]() ![]() Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
#166
|
|||
|
|||
![]()
L-Andy kirjoitti erinomaisesti! Kaikki niin totta
![]() |
#167
|
|||
|
|||
![]()
Hyvin oli tiivistetty. Komppaan!
|
#168
|
||||
|
||||
![]()
Olen L-Andyn kanssa niin samaa mieltä
![]()
__________________
Land Rover Serie III 109" 33-12.5/15 |
#169
|
||||
|
||||
![]()
Asiallisesta kysymyksestä saatiin taas turhimmista turhin viestiketju
![]() ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#170
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Aloittajan alkuperäisen kysymyksen ensimmäiseen virkkeeseen vastaan:"en keksi mitään syytä, miksi ei." toiseen:" sen perusteella, että niissä on enemmän kuin kolme rengasta niin molemmat ovat varsin hyviä aihioita autoihin pohjautuvaan offroad harrastukseen." |
#171
|
|||
|
|||
![]()
Ugly,sä olet kuumeessa!Unohdit nyt parjauksen. Oikeastihan nykyautoista vain 2 merkkiä tekee suoraan maastoon käypäsiä pelejä ja toinen on täs avaukses.
|
#172
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-onko tähän yksiselitteistä vastausta ?? - houkutella ostamaan muun merkkinen tuote?? -??? |
#173
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
"Discovery1 tai defender 300tdi" ei kai noita enää nykyään valmisteta, eli aloittajan kysymyksen kannalta on ihan vitun sama mikä nykyauto maastoon käy. Mä ymmärrän, että uaz-mieheksi profiloituna sun on uokki vaikea pysyä aiheessa, ykski uaz kuski tuli kerran mulle autoaan kehuun ensin moottoria suu vaahdossa ja sitten yhtäkkiä akseleita miten hyvin ne kestää vakiorenkaita, sitten ajo-ominaisuuksia miten taaksepäin on lähes yhtä hyvä ajaa kuin eteen, että sen takia välillä hurruuttaa peruuttaen kauppaankin, ettei turhaan tarvitse kääntyillä sen kummemmin parkkipaikalla melko poukkoilevaa oli puheet, mutta ymmärtäähän sen. ![]() |
#174
|
|||
|
|||
![]()
Toisista kuumeen huomaa sivullinenkin,jotkut ei huomaa omaansa..Kyl toyboyt on parhaita mut mullapa onkin gaz69...69 on kiva oikeas seuras!
|
#175
|
||||
|
||||
![]()
Et tainnu äänestää Niinistöä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Tyhmiä kysymyksiä Patrolista vol2 | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.10.2005 00:13 |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |