![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiitos, jo löytyy
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Olipa v-maisessä paikassa. Yleismittarilla testaten olis jopa kunnossa???????? Voisko kuitenkin olla ettei toimi silti oikein? Mistähän löytäis uuden/ehyen, paikalliset tärvike... tarvikeliikkeet eivät osanneet auttaa?
Niin jeepula ei lähde ominavuin käyntiiin koska ei saa p-ainetta startatessa, mutta pieni suihkaus esim brakecleaneria niin jää käymään ja toimii normaalisti.......
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
se asentotunnistin on joko rikki tai toimii, rikinäisellä ei käy ja uuden tiemmä löytää kaikista normaalivaraosaliikkeista (jamant, southwest trade, rockauto, usparts etc.
millä olet diagnosoinut että se on bensa mikä puuttuu käynnistäessä, onko paineet mitattu yms. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
CPS:n vika kyllä pitäisi tarkoittaa sitä, että kone ei saa kipinää. Eli jos kynttilät lyö tulta niin ei ole CPS- vika.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pentsiiniä ei tule ruiskun suuttimista kun starttaa, vaan vasta sitten kun kone "ymmärtää" että on käynnissä. Kipinää kyllä on startatessa. Aika monesta autosta voi käynnissä ottaa asentotunnistimen johdon irti ja kone käy edelleen muttei lähde uudelleen käyntiin johto irti.
Asentotunnistinta testasin siten että laitoin yleismittarin ohmi eli vastusmittauksen johtoihin ja heilutin metallia (rautasahanterä tälläkertaa) lähellä tunnistinta ja vastus muuttui heilutuksen tahdissa. Kyllähän vika voi olla jossain muuallakin (korjaajassa?)ettei lähde normaalisti käyntiin.....
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No nyt se pelittää, tunnistin ..... lähti ominavuin KERRAN käyntiin..... mutta sama jatkuu, laita mitä vaan palavaa ilmanputsarista niin käynnistyy, mutta käy tyhjäkäyntiä tosi rikkaalla, muuten kierroksilla käy puhtaan tuntuisesti. Kertokaa viisaat mikä vikana? Pää räjähtää, hermot menee ...
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Cherokeen kampiakselin hihnapyörä | Tapsala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.01.2012 22:41 |
2H -> 12HT kampiakselin pyrän ero???? | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.09.2011 20:22 |
4.0L / 4.0L turbo kampiakselin ero | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.01.2011 00:40 |
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.08.2008 00:18 |
O:2L/2L-T kampiakselin hihnapyörä | diakka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 15.07.2008 23:30 |