Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.04.2012, 15:48
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lupaako edes?

No hehkusysteemi siis toimii eli vika alkaa paikantumaan sinne syöttöpumpulle, eli niinkuin farmari ehdottikin.

Kokeile vielä semmoilla että pumppaat käsipumpulla painetta sinne ja starttaat normisti.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2012, 16:10
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Kuis ne tankin imuputket ?? omassa ex vehkeessä oli kuulemma ihan lahot ja ei näy ponnistuksessa kun on tankin sisällä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.04.2012, 18:43
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Käsipumppu on koko aika kiven kova ja läpinäkyvästä letkusta huomaa että aine on pumpulla asti. Eikä vaan lähde. Ei edes lupaa.

Tommosta Ooppelin ehdottamaa boxia en löytänyt, pitäiskö näkyä kun auton alle kurkkii vai onko jossain suojan takana? Konepellin lukon alta löysin yhden anturin mutta näyttää ihan ulkolämpötila-anturilta. Samanväriset johdot siitä menevät pumpulle sellaiselle naksuvalle anturille joka liikkuu kaasuvipua liikuttamalla. Mikäköhän asentoanturi sekin lienee..

Noi polttoaine putket uusin tankin päälle asti ja poistin ruostuneet kun lava oli irti, liitin taas hytin alla vanhoihin kun olivat hyvännäköiset. Se mitä tankin sisällä on niin ei ole tietoa.

Alkaa pikkuhiljaa tiedättekös usko loppua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.04.2012, 20:29
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Mitähän sitten vielä.

Entä jos antaa apuvirtaa? Eli tämä haiku olisi niinkin hatara että startti imee niin paljon virtaa ettei sammutin jaksa avautua...

Ja sitten alkaakin olemaan homma sitä vaille että kiikutat sen vehkeen johonkin dieselpajalle pumppu remppaan.
Tai pelkän pumpun,
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2012, 22:12
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Puskuri pitää ottaa pois muistaakseni että siihen boxiin pääsee käsiks.

Ja se anturi on vissiin moottorilämmittimen anturi. Eli pakoputkessa se läppäventtiili ahdistaa moottoria. Mut liian lämpimällä kelillä ei mene päälle.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.04.2012, 08:39
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Viestit: 544
Perusasetus

No en jaksanut lukea kaiken mutta silloin kun mulla oli Izupaku niin sain samat oireet joka paheni ajan kuluttua. Kun löysin vian niin se oli ruostunut imuputki tankin päällä, siellä se sai tarpeeksi ilmaa ettei halunnut lähteä käyntiin mutta muuten se pyöri ihan tavallisesti eikä huomannut muuta kun se oli se käynnistäminen. Jos et ole tarkistanut siellä niin kannattaa. Itse tein reiän tankin päällä ett pääsin tankkiin kiinni ja porasin uuden putkenpaikan ja survosin sinne uuden putken ja sikaflexiä ympäri. kumiletkun sen uuden imuputken ja siihen vanhaan löpölinjaan joka piti lyhentää kun ruostetta oli runsaasti ja putki oli erittäin ohut. Sen jälkeen kaikki pelasi normaalisti taas! /Sten
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.04.2012, 12:16
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Starttipilotilla auto lähtee käymään laakista ja jää käymään joten ilmavaiva tuo tuskin on. Lisäksi tankin päällä ei näy mitään märkää missään eikä pihinääkään kuulunut kun lykkäsin täyttöputkesta paineilmaa sisään.

En kyllä osaa sanoa enää yhtään mitään ko. vekottimeen. Miten helvetissä ton ikänen auto voi olla noin jumalattoman vaikeasti tehty kun eihän vanha kunnon diisseli tarvii moottorin toiminnassa yhtä ainutta relettä tai anturia. Ei edes käydessään akkua!

Kytkinpolkimessakin on joku anturi, niinkuin kaasupedaalissakin. Releitä on löytynyt 12 kpl, kaksi eri sulakerasiaa ja yksi ohjainboksi. Termarikotelon päälläkin on kolme anturia ja kaikkien noitten piuhojen värit täsmäävät tuolla Zexelin pumpun ohjauksessa sekä pumpun kyljessä.

Ei enää ymmärrä. Täytyy jo kai viedä se sinne pajalle.

T: Esko
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l-t ongelmia Kossu88 Tekniikka & Jutustelu 3 23.05.2011 19:38
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
2L ja 2LT ongelmia?? las-c Tekniikka & Jutustelu 34 11.12.2006 21:52
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).