Mä en tiennytkään että etuvetoauto on noin raskas ajaa maantiellä...
Hyvä päivä oli, melkonen raitisilmamyrkytys havaittavissa kun tuli tänne sisälle lämpöseen, nahkaesiripput tuntuu painavilta.
Piti oikeastaan toisena letkanvetäjänä olla mutta kun kaikki lähti samaan letkaan niin poljin sitte reittejä yksikseni, Kaitsu ne oli toki ajanut auki mutta jeeppi pikkupyöräisenä ainakin joutui tekemään aikapaljo töitä keskuvallin rikkomisessa, lumen pinnassa kun oli todella vahva kansi, aukeilla kirsi kantoi jopa autoa..
Pääsin heti omille tavoilleni, ensin ajoin apparin peilin irti ja siitä hermostuneena meinasin vielä kaata koko laitteen, ei kaatunut, toinen etupyörä vain lähti vanteelta ja oli soitettava Juvonen apuun tuomaan liftiä.
Viikolla ylimäärästä kolinaa pitänyt takalukkokin toimi alkuun mahtavasti, silloin tällöin jompi-kumpi takapyörä veti, ajoittain on mahdollista että jopa molemmat mutta makkaranpaiston jälkeen ei varmasti kuin toinen ja lopuksi lakkas sitte molemmat.
Yritin toistaa sen ison kivikon yliajon kilpasuzukien jälkeen siinä kuitenkaan häpeäkseni onnistumatta, sitä se yleisön paine teettää

sisua45:n mönkijää päin onnistuin kyllä luistamaan savisilla kivillä.

Mä olin vielä laiskempi sen kuvaamisen suhteen kun Andy(ja takuutahan sille putken korjaamiselle sitten ei ole kun takavalot ei näy enää), tässä ainoa kuva minkä otin. Vastassa oli jäinen polanne, meinasin ensin pakittaa mutta eipä se mennyt yhtään, ihmettelin vain kun ei edes rapa lennä, eteenpäin yrittäessä katkes vinssistä naru joten taas apuja soittelemaan, kumpikaan takapyörä ei enään vetänyt, auto ei liiku takavedolla lainkaan, viimmenen äänetön lockright mun autossani...