![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() jos sen kaataa niin kuka sen nostaa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pyörittelee pohjan kulmalla...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tekniikka laji,kyllä se nousee aika helposti kun vaan tekniikan löytää. Kaveri nuita nostelee täytenä tuosta vaan pystyyn eikä käytä pahemmin voimaa siihen.
|
|
||||
|
||||
![]() sähköasentajat
Tuli lasku asennusfirmasta, kävivät laittaan kolme pistorasiaa (3) joissa oli johdot valmiina ja kytkemässä niiden johdot sähkökeskukseen (iso, nykyaikainen, automaattisulakkeet valmiina)ja sähköhellän johdot kiinni. Työ aikaa oli käytetty kolme ja puoli (3,5) tuntia. Lasku 260 euroa!
Mihin vittuun saa aikaa kulumaaan 3,5 tuntia täytyy olla jo liikkeet kuin hidastetussa filmissä! kolmessa saatanan pistorasiassa???????? VITTU ETTÄ KYRPII "=/&¤#"!"%()=??)&¤#""!!¤(o?
|
||||
|
||||
![]() ja tämä on ihan mahdollista...
Edellä kertojalla sähkäri, mulla oli joitain aikoja sitten lvi puolelta vastaava kokemus... Haettiin osat valmiiksi, tilattiin aika, valmisteltiin kaikki että pääsi heti töihin ja kaveri tuli. teki töitä max 25 min ja laskuttivat kahdesta tunnista. valitin laskusta, tj sanoi niin että keräily maksaa, kaveri ajoi ohi talosta eli extra kilsat ja jos minuutinkin menee aika yli tunnin niin laskutus kahdesta... ja yhden sulun lattaminen putken väliin maksoi töineen osineen liki 300€... melko kallista.
Viimeksi muokannut metsienmies : 03.04.2012 14:33 |
|
||||
|
||||
![]()
kylän ainut lvi liike josta saa myös tavarat..... ärsyttävää joissain asioissa asua pienellä paikkakunnalla
|
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tuo 260e pahalta kuullosta, oisit tehny ite.
|
|
||||
|
||||
![]()
Monesti nuo laskun tunnit lähtee juoksemaan siitä kun asentaja saa lapun käteen ja kattoo mikä homma odottaa.. Oon itekkin käyny pari kertaa tekemässä sellasen homman missä ei mene kun 10min, mut matkoineen sit piti laskuttaa 3h.. kaikki asiakkaat ei ota tätä huomioon.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olivat täällä kaksi miestä sen 1,5 tuntia eli ei ollut kovin ripeä työtahti, kummallekkin n.kymmenen jodonpäätä tökätä kiinni eli 9minuuttia per johto?
|
|||
|
|||
![]()
Fituttaa päähän kaikki saatanan tanelit jotka "korjaavat" autoja hitsaamalla kaikkia
knöölejä, piikkisikoja ja postimerkkipaikkoja. Samat saatanan sankarit tekevät sähköt autoon jostain vanhasta navetan sähköpaimenen jatkojohdosta, tekevät liitokset teippaamalla, vääntävät kaiken pyöreäksi honkkarin jakoavaimillaan, paikkaavat auton lasikuitukitillä ja poraavat joka vitun reikään ja ovipahviin paikkoja kuuskertaayseille ja muille vitun soittorasioille. Nyt jääkaapin oveen muistilappu jokaiselle äidin pikku talttahampaalle että vaikka olisi katsottu jonkun saatanan tokio driftin 3kertaa niin se ei tarkoita että, siitä auton roplaamisesta tulee hevon vitun paskaa.. Ehkä tämä ei ole ihan oikea yleisö, mutta joku ton mun hjiinkin on virittänyt. että silleen.. saatana. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Se kyllä vituttaa, kun tehdään ihan oikeasti vaarallisia kötöstyksiä, esim tehdään lohkolämppärin panssarikaapeliin itse sisätilahaaroitus semmoseen markan maksavaan valkoseen jakorasiaan ilman vedonpoistoja ja sokeripaloilla. Koko komeus nippusiteillä löpöä suihkivaan siirtopumpun kylkeen kiinni ja avot. Vieläpä sisätilan haara oli vedetty sisään tulipellin läpi suojaamatta ja karvathan siinä oli paljaana pellin reunaa vasten. Eli jos olisin sattunut laittamaan auton lämpöihin ajastimella sen enempää ajattelematta, siinä olisi käry voinut käydä hyvin äkkiä. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
että jos joku menee ja koskee siihen, kun jännite on korissa! voi olla kirkonkellojen paikka! Ja kun spekuloidaan, että miksi tuo alle kouluikäinen pötköttää tuota vetokoukkua vasten, ja mennään ja otetaan vaikkapa antennin jalasta kiinni että nostampa pois.... ja näin jäi toinen raato odottelemaan "pelastajaa".... Käsistään kätevät tekevät kaiken itse, alkaen lokilämppärin liitosjohton pölyimurin 2 napaisesta johtokelasta.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vitsi vitsi...haittaax se |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Meillä tehtiin kotona koko talon sähköt uusiksi, yksi asentajista kälkätti taukoomatta, sanoin et mitäs sä oot tänne tullu tekemään asentamaan sähköjä vai kertomaan koko elämän tarinan, et mä perkele maksan sun palkkas. Sitä asentajaa ei enään näkyny meillä. Olin sit kyseiseen firmaan yhteydessä ja sain tuntuvia % alennuksia, mut kai niissäkin viilattiin loppujen lopuksi linssiin (heh). |
|
||||
|
||||
![]()
Käytin kulkupeliä leimalla ja pompsahtihan se, apusimpukka väljä ja heijastin toiselta puolelta rikki. Oli siinä pala heijastinteippiä, eipä riittänyt. No mätänetistä vaan uudet osat ja kokeillaan meneekö sit läpi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt just vituttaa kun palvelimet huutaa hoosiannaa näihin pitkiin viestiketjuihin vastatessa :-)
Eli sama homma kun olut ja sit tsätti, varmistetaan/parannetaan palstan suorituskykyä pistämällä tämä threadi lukkoon ja avataan uusi esim "kerro mikä vituttaa 2012" :-) Kiitos ja anteeks |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |