Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 02.04.2012, 06:56
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Kyllähän se keula on aika letku, kun on vaan niiteillä ja ruosteella osat toisissaan kiinni.

Koneenvaihdon takia käytin irti sen syylärin edessä ylhäällä olevan välipalan, alunperin oli pistehitsillä nyt niiteillä. Syylärin kiinnitys on tosiaan sellainen, että jos kori elää niin ei pitäis heti vääntää syyläriä, mutta pitää vielä katsella josko jonkinlaiset vinotuet jaksais värkätä.

Joko heti tai sit seuraavalle syylärille...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan -91 XJ Keulan osia Slurpa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.01.2011 17:31
Myyty BJ keulan kuituosia rokkitane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.10.2008 20:55
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
IFS-keulan joustot Numppa Tekniikka & Jutustelu 20 27.09.2005 10:26
M: Bj:n keulan peltiosat O/M/V Muut 5 08.06.2004 15:06


Sivu luotu: 11:05 (GMT +2).