Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 01.04.2012, 23:54
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Alapäästä kumitukien varasa ja yläpäästä myös kumi tuilla siihen syylärin kehyspeltiin. Kehys taas on korikannakkeilla runkoon samalta linjalta kuin em kiinnikkeet, ja runko ei siltä osin pääse taipumaan kuin kolarissa. Mutta missään maasturissa ei tahdo syylärit kestää loputtomiin (vuosikymmeniä) pientäkään vääntelyä jota tulee vahvimmisakin rungoissa maastoajossa.



Ja kaipa se tuo aikakin tekee tehtävänsä lopulta vinotuillakin...
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan -91 XJ Keulan osia Slurpa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.01.2011 17:31
Myyty BJ keulan kuituosia rokkitane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.10.2008 20:55
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
IFS-keulan joustot Numppa Tekniikka & Jutustelu 20 27.09.2005 10:26
M: Bj:n keulan peltiosat O/M/V Muut 5 08.06.2004 15:06


Sivu luotu: 14:11 (GMT +2).