![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Voiko sammuttaja olla jäänyt päälle mutta silti käynnistyy ja käy starttipilotilla? Kun ei startilla lupaakkaan käydä mutta tuolla aineella heti. Polttoainekin menee pumpulle asti, vaihdoin läpinäkyvät polttoaineputket niin ilmakuplia ei näkynyt missään eli se ei olekkaan ongelma.
Trooppereissa on varmaan samanlaisia sähkösysteemejä, ainakin 2.8 turbossa. Hanttarinpuolella sulakerasian vieressä on sellaisen suojapellin alla kaksi isoa relettä, toinen naksahtaa kun kääntää virrat päälle, kuuluukohan molempien naksahtaa? On kyllä aivan pakko ihmetellä että miten edistyksellinen on tuollainen 20 vuotta vanha Isuzun moottori! Verratkaa mihin tahansa samanikäiseen dieseliin... T: Esko |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2l-t ongelmia | Kossu88 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.05.2011 19:38 |
hj 61 ongelmia | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2007 17:00 | |
2L ja 2LT ongelmia?? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 11.12.2006 21:52 |
Ongelmia patrollissa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.05.2005 11:18 | |
LJ:n ongelmia | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.10.2004 13:52 |