![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Näätte sitten kun se sinne alkaa painumaan Ja puskurihan on sama mikä oli aiemminki mutta vahvistelen sitä hieman, niinku ei muka valmiiksi ois paksu Ja tukia tarttee paljo
|
|
|
|||
|
|||
|
Töissä olivat saanu leikattua hinauslenkkejä mulle.. En mää nyt ihan nuin montaa ois tarttenu?
![]()
Viimeksi muokannut Dectane : 28.10.2012 10:48 Perustelu: kuvaki |
|
|
|||
|
|||
|
Millä ihmeen laserilla saadaan noin pahasti väpättämään leikkausjälki? Trumpf vai mikä? ja mikäs tuo pellin paksuus on?
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
15mm kamaa tuo on.Postipoika kävi äsken ovella koputtelemassa! ![]() Ihan oikia ratti eikä mikkään 20e jomi
Viimeksi muokannut Dectane : 28.10.2012 10:48 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mulle voit antaa kaikki ylimääräset kaupan päälle kumikauppaan.. Loput kumet tosiaan tulee viikonloppuna Ouluun, eli jospa saisin kohta toimitettua ne!
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Kyselkää yv:llä noita niin ei täytetä koko topicia
Tuskin oon kuitenkaan kovin innokas myymään Tartten noita kerta ite vielä tuleviin projekteihin ja hankinta on tulevaisuudessa kuitenki suhteellisen vaikeaa siihen nähen mitä noista saa rahaa Mutta tarjouksia otetaan vastaan
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |