![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Niin korkki vai koko moottori? =)
|
|
||||
|
||||
![]()
toi oliki hyvä kysymys
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
HEH
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tolla välttämättä ihan miltsiä vielä ole ees kelattu kun toi pitäs olla ton auton orkkiskone ja välissä on se turbokonekin ollu kiinni joskaan ei kauaa kun se oli kuulemma heti asennuksesta lähtien vuotanu...
Tutkin konetta tarkempaan tänään ja nyt näyttää kyllä siltä että öljy oiskin lentäny kumminkin venttiilikopan välistä. Liekö sittenkin vaan ruutannu öljynvaihdon jälkeen ylimääräsiä mäelle. Joskohan seuraavaks sitten vaikka pesis ton motin niin ei tarvis täällä arvuutella... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Näillä on tapana korjaantua "itsestään" tulee halvaks
![]() Ei mut oli mulla kysyttävääkin, eli mistä porukka on valmistanut etupyörän laakerin mutterin avaimen ? vai mihin hintaan saa erikoistyökaluna ? ei viitsi tuurnalla vielä pilata kun ovat ehjät ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.sstbike.fi/tuotteet.html?id=333/ |
|
||||
|
||||
![]() MikäLainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Paljon yleisempi koko on DIN 981 KM5 M25X1,5 eli aavistuksen pienempi. km5 avaimia on maailma täynnä. Sellaisen avaimen voisi ehkä pienellä muokkauksella saada käypäseksi. KM6 mutteri on jo 30x1.5 kokoa eli se avain ei käy huonostikaan. Meidän leluun valmistettiin uudet mutterit m24 muttereista jonka avainväli on 36mm eli bilteman hylsystä ulkopuolelta pala pois niin avain on valmis. Tossa KM5 mutterin mitat. http://www.jwwinco.com/products/section13/km/ ![]() KM-5 M25 x 1.5 25 D 25 D1 38 D2 32 T 7 i 5 H 2 Edit: Tarkat ukot ottaisivat KM5 mutterin ja sorvaisivat sen millin suuremmaksi niin vot olisi "standardi" mutteri mersussa ![]() Viimeksi muokannut Patu925 : 29.03.2012 16:46 Perustelu: juttuu lisää |
|
|||
|
|||
![]()
Todennäköisyys konerempan onnistumiseen on Toivasen maankuululla patentoidulla "perse edellä puuhun, muna edellä maahan"-laskentamenetelmällä(RaHiRepe-teknolokies) tarkasti arvioiden 69,42%...
Ei se mitään rakettitiedettä ole! Kun purkaat niin ota kuvia, tee muistiinpanoja ja pussita kaikki kokonaisuudet yhteen, niin on helpompi koota. Nokan irrottamisen kanssa kannattaa varoa, ettei nokkapukit ratkee. Kokoonpannessa ainuat kriittiset tiedot on momentit ja ajoitukset joita ihan kauheen monta ollut. Kantsii sit tehdä myös kannelle peruskunnostus eli seetit hipasta tahnan kanssa ja venttiivarrenkumit vaihdella. Jos pytyt ei oo kokenut täystuhoa, niin Biltemasta vaan hoonaustyökalu ja medium-kivet ja sit öljyn kanssa hoonata pytyt. Tein itse ja säätin ja hyvät tuli =) |
|
||||
|
||||
![]()
^^^^^
joks se käy ? -tatsga-n auton vakiovarustukseen muuten kuului silloin kun se mulle tuli / mulla oli tuommonen D.I.Y. napa"mutteri" avain, matkusti / majoittui kuskin penkin aluslaatikossa - en tiedä kenen järki on sittemmin ollu sekin hukata...
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |