![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minkämoiset välitykset on mazdan perissä? Uskoisin että ne ovat vielä paikoillaan sun mazdassa. Pajeron laatikon ykkönen ja pakki eivät ole sieltä hitaammasta päästä. Jos mazdan perät ovat pajeroa harvemmat, niin kytkin on kovilla 35" kummeilla. Pajerossa tais olla 4.88 perät, kok välityssuhde pikkuykkönen jotain 35-37 ja pikkupakki 34..?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Matu menee ihan pirun lujaa 35" kumeilla pikku ykkösellä ja murrokset on samaa kokoluokkaa ku etuvetosissa.Tiedän
![]()
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noniin jotaki taas tullu tuohuttua. Ja pitäähän sitä joku auto ostaa projektiksi ku tuntuu liikaa vapaa-aikaa olevan
![]() Lälläri löysi paikkansa koelaudan päältä ja pientä tutkimista ollu. Pitäisi joskus päästä ihmisten aikoihin pois töistä että kerkeäisi peltiä ostamaan että voi jatkaa lokasuojien tekoa. Takavetoisen perä ainaki on välitykseltään bensakoinesessa 4.444 ja dieselissä 4.777. Nämä siis löytyi ohjekirjasta lueskelemalla. Ja vakio lootan välityksetki löytyin. Ja ainakin vaihekepin nupeista päätellen jakolaatikko on matstan vakio. Hei te risukeulaa korottaneet! Tuli joku viikko sitte vääntövarsilla korotettua keula ja se meni tietenki ihan älyttömän jäykäksi. Mikä nouvoksi? Mitä raati on mieltä nuista allterraineista? Tuossa viikonlopusta alla pyöriny tuommoset lähellä 33sia olevat aaateet. Loskassa ainaki ei pitoja löydy mistään. Ja tuossa vähän kuvia ku kokkeilin joustoja. Tuota pitemmälle ei noussut penkkaan ku lopetti etupäästä toinen ratas vetämästä. ![]() ![]() -Jouko |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hieno peli, itellä samanlainen, paitti bensa.
mittaatko keulan korkeuden navasta kaareen, ja montako hammasta käänsit? Omasta tippui keula kun tempasin siihen 13000lbs vinssin. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla oli portaaton säätö. Jytkyttelin vain aikani pulttikonneella sitä pulttia tiukemmalle ja sitte vielä hienosäädön tein ku auto oli etupään suuntauksessa. Piti pikkusen toista puolta laskea. Kannattaa olla tarkka sen kans, mennee muuten kulmat miten sattuu. Pitääpä mitata kunhan saa taas aikaseksi lähteä pihalle. -Jouko |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tuossa rälläköityä nuo etukaaretki isommiksi aikani kuluksi ja poistin sisälokarit kokonaan ja nyt on matstassa vänkärin jalkotilassa nyrkin kokoinen reikä! No pittää näyttää tuoretta peltiä sille tässä taas joku päivä.
Nyt ainaki tuntu että eturattaat mahtuu kohtuuella kaariin ja tuli todettua että pittää pitemmät iskarit hommailla taakse. ![]() Hipsu yllättäny! Tämä on sitä ihka oikeaa kemin kromia. ![]() Ja riipuntaa. ![]() -Jouko |