![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() LN65 ongelmana joulukuusi efekti. Mittaristossa vilkkuu satunnaisesti FILTER,T-BELT JA AKKU valot ja yleensä vasta silloin kun moottori on lämmin. Jos olen oikein paikantanut naksuvan äänen (Releen ääni) niin kyseessä ois VOLTAGE REGULATOR boxi konepellin alla oikeassa reunassa. Onko tietoa/kokemusta samaisesta viasta? Oisko tuo jännitteen säädin rikki??
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli hilussa sama ongelma ja vaihdoin sen säätimen uuteen, kylläkin mallia-motonet....ei ollu apua valojen syttymiseen. Kaikki muut tuli tutkittua paitsi se diodisilta laturista....
|
|
||||
|
||||
![]()
eli oliko releen vaihdosta mitään hyötyä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei ainakaan mun tapauksessa ollu hyötyä, mutta hiluxin ollessa kyseessä kaikki on mahdollista
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
onko kukaan laittanut tuota 5L konetta hiluxiin että saako sitä papereihin
|
|
||||
|
||||
![]()
saa jos teho ei ylitä ln 65 hiluksissa(1984-1988) 174 hv ja 3.6l iskultilavuutta noita on tehty v6 moottorilla ja 2.4 litrasella bensa turbolla ymm..
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 25.03.2012 14:34 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset tiedosta nyt pitää vaan alkaa etsimään semmoinen kone.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vaatiikos näihin vertaaminen muuten retkukeulan eteen, jos ollaan ihan tarkkoja?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |