Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.03.2012, 11:02
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
itse olen aina käyttäny matkahuoltoa.
asiakas palvelu toimii kajaanissa ja tavara on tullu ja menny aina ehjänä.
tosin en ole juuri autonlamppua herkempää lähettäny ja kun pakkaukse tekee itse hyvin niin miks se särkys.

mutta asiaan.
miks poliisi ei välitä kaupungilla liikkuvista xenon heittimistä?!
jokaisella vastakortin saanneella on ad varaosamailman valohylly autonsa keulalla kaikkineen xenon päivä, xenon parkit ja xenon pitkät ja kaikki kerralla tulilla tullaan vastaan...
ne häikäsee perkeleesti silmiin vaikka istun korkeessa patrollissa!
En ymmärrä tätä xenon avautumista jatkuvasti jonku suusta Itse en oo huomannu että yhdenkään vastaantulijan valot olis häikässy ajoin sitten kuorma-autolla, maasturilla tai henkilöautolla..

Ja itse ainakin olen onnellinen että niitä on nykyään kaikilla niin poliisit ei niin siihen hommaan puutu Toisaalta voisivat repiä kaikilta sumuvalot pois, ovat turhat ja ihan helvetin rumat! Ja niihin nyt on ihan turha kseenonia työntää koska niistä ei muutenkaan hyötyä ole!

Mulla on lyhyissä, pitkissä ja lisäpitkissä xenonit. Tämä kyllä kuuluu toiseen topiciin.. EI vituta kyllä yhtään ku näkee eteen helvetin hyvin, aivan sama vaikka naapurin kyylä ukko kitisee

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 04:45 (GMT +2).