![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Moi,
> Kerrotaan nyt se manuaalin ainut hyvä puoli: moottorijarrutus. Just ton takia automaatillakin ajellessa kannattaa muistaa ne muutkin vaihteet kuin D. Eli niinkuin JB totesi, kyllä tomaattikin jarruttaa moottorilla, ei ehkä ihan yhtä kovaa kuin keppivaihde, mutta mielestäni vähintään tarpeeksi kuitenkin, varsinkin nyt kun on sellaset "pikkupuolen ykkösellä kierrokset tapissa ehkä löysää konttausvauhtia" -välitykset. -Paavo |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.11.2007 12:00 | |
| Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 10:23 | |
| mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 27.11.2005 20:44 | |
| Mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2005 08:15 | |
| mitä eroa on,. | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.05.2005 07:32 |