Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 14.05.2004, 22:13
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

> Kerrotaan nyt se manuaalin ainut hyvä puoli: moottorijarrutus.

Just ton takia automaatillakin ajellessa kannattaa muistaa ne muutkin vaihteet kuin D. Eli niinkuin JB totesi, kyllä tomaattikin jarruttaa moottorilla, ei ehkä ihan yhtä kovaa kuin keppivaihde, mutta mielestäni vähintään tarpeeksi kuitenkin, varsinkin nyt kun on sellaset "pikkupuolen ykkösellä kierrokset tapissa ehkä löysää konttausvauhtia" -välitykset.

-Paavo

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? Tekniikka & Jutustelu 34 10.11.2007 12:00
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? Tekniikka & Jutustelu 20 27.11.2005 20:44
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa on,. ttapio Tekniikka & Jutustelu 16 23.05.2005 07:32


Sivu luotu: 12:32 (GMT +2).