Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.03.2012, 16:46
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Himputti jos tilaa ne molemmat ja leimaa ja vast katsastuksen jälkee huomaa et tulikii väärä sarja alle ni ainahan sen voi myyä etiäpäin, tai jos tilaa postimyynnistä ja on nopia ni palauttaa :-)
Juu, olen kaikki tämmöiset vaihtoehdot kyllä miettinyt moneen kertaan läpi, mutta vituttaa siitä huolimatta turhanpäiväisen lappusen aiheuttama vaiva!

Jos jollain lojuu nurkissa Jimnyn korotussarjan TÜV-paperit, niin ostan hyvään hintaan pois!

Vanha 20.03.2012, 20:56
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Perusasetus

opelin konetta laitoin paikalleen ja ei menny kytkin akseli sitten millään paikalleen ja yksin ei siitä mitään tule. huomenna jatkan ja jos kaverinkin saisi.
KYM#5
Vanha 20.03.2012, 23:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Juu, olen kaikki tämmöiset vaihtoehdot kyllä miettinyt moneen kertaan läpi, mutta vituttaa siitä huolimatta turhanpäiväisen lappusen aiheuttama vaiva!

Jos jollain lojuu nurkissa Jimnyn korotussarjan TÜV-paperit, niin ostan hyvään hintaan pois!
Minua vituttaa tässä eniten se, että se TÜV- lappu ei tee yhdestäkään korotussarjasta mitenkään parempaa tai laadukkaampaa, ainoastaan kalliimman. Kunhan vain joku testannut laitoksessa että on ne jouset mitkä tässä paketissa tulee, on teräksestä tehty tukivarret juu, yms... Kaiken lisäksi rajoittaa kuluttajan valinnanmahdollisuuksia aivan helvetisti.

Itse asiassa, arvostan paljon enemmän käytännön kokemuksia käyttäjiltä näistä tuotteista ja niiden kestosta/ toimivuudesta, kuin jonkun perkeleen testilaitoksen näpertelyjä. On ne sitten miten hyvin tahansa testattu ja mitattu koneessa, niin ei se kerro niiden toimivuudesta yhtään mitään ja kestävyydestäkin vain osittain.

Saatana, ei kait voi enää edes coil- overeita leimata mihin tahansa kilvelliseen autoon nykyään, kun ei ne ole "automalliin tarkoitetut". Pitäisköhän teettää itselle TÜV- leimasin?

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vanha 20.03.2012, 23:31
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

koira oli päättäny sisustaa mun makuuhuonetta,, lakanat ja petauspatja hiukan huonossa kunnossa
Vanha 21.03.2012, 11:10
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy on kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Harvoin ny mikään vituttaa mutta nyt kyllä korpeaa tämä kirottu kausi lentsu. Oireet. Illalla kiristyvä kuume, jokaista niveltä särkee,yleisesti erittäin paska olo, ei valu nokka, eikä ole yskää, ne tulee terkkarin mukaan sitten myöhemmin.

Vittu tämä on kyllä jossain labrassa kehitetty lentsu harventamaan suomalaisia työnsankareita.Eli päivällä voisi vetää ihan täböllä duunia ja illalla delata johonkin sydänlihastulehukseen tms.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vanha 23.03.2012, 10:29
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Harvoin ny mikään vituttaa mutta nyt kyllä korpeaa tämä kirottu kausi lentsu. Oireet. Illalla kiristyvä kuume, jokaista niveltä särkee,yleisesti erittäin paska olo, ei valu nokka, eikä ole yskää, ne tulee terkkarin mukaan sitten myöhemmin.

Vittu tämä on kyllä jossain labrassa kehitetty lentsu harventamaan suomalaisia työnsankareita.Eli päivällä voisi vetää ihan täböllä duunia ja illalla delata johonkin sydänlihastulehukseen tms.
Mä komppaan tätä kans....
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 01:53 (GMT +2).