![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
juu ei varmasti vuoda ku on kunnolla pinnistetty ![]() ja k.j mikä ns.lava? dyyd se on lava pultattava semmonen. 4keppaletta m-kjymmenen bulttia. kuvia en tajunt ottaa mut koht se ois h hetki käsillä! ![]() vähä löpö linjojen hipelöimistä, kykolit koneeseen, jortaanit paikallee ja starttia melkosen paljo jo jänskättää... ja faktaha on se et jotaki hajoo varmasti tai muute vaa menee vituiks koko neitsyt ajelu no mikkää ei tuu kohtuuvella
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
otappa semmonen kokonaisräpsy tosta berberistä, näyttää hyvältä.
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ymmärsinkö ihan väärin, et tän vois nähdä stadin näyttelyssä livenä??? Pitää tulla kyllä ehdottomasti ihmettelemään, jos näin on.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
tuota peräpään kuvaa on nyt hankala ottaa ku on kaverin auto siin edessä kivasti. mut kohta se onnistuu koska..
SE LÄHTI LAAKISTA KÄYMÄÄ JA AJOINKI JO SILLÄ!!!!!!! ... no okei 30cm ehkä kelailin vaihteita vähä ja nytkyttelin sitä ees taas..?![]() ![]() no eihä se iha nappii ment. paluu linjan 1 letku oli menny ruttuu ja kusi löpöä mutta kaikista hämmentävintä on et tovin ku oli käyny tuntu et kone on jo lämmin mut ei tuntus nesteet kiertävän? syylärin letkut kylmät eikä nuo lämppärin lutkutkaa tuntunu lämpeevän.. voiskoha siel olla: 1- termari vikoppäi. voi olla ku ite sen sinne vaihon mut ehä sekää vaikuttas lämppärin letkuihi?2- ilmalukko? 3- nuo kaks etellistä yhessä? 4- joku muu mikä? 5- juu muistin laittaa nesteet koneeseen ja kyllähän tää oli sinne acs:ään lähössä. tere tulemast kattomaan! ja on siel muitakin erittäin komeita jeeppejä ![]() (kuvia tulee huomenna nyt ei pysty laittaa tulee koht 17h täytee ja huomen työ päivä)
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 19.03.2012 23:43 |
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Katto se termostaatti ensiksi, kuuluu olla noin päin. 411 Jeepissä on muistaakseni lämpimin valmetin termari, 88 astetta. Muistan vaan, kun mulla oli audissa semmonen. Termarin kun itrrotat, niin saat melko hyvin ilmatkin koneesta pois.Eihän ylävesiletku tee mutkaa ylöspäin? Eli menee vedenpaluuputkesta jäähdyttäjään suoraan.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
nonii! pikkusen vissii oli jo väsymystä eilen ku tänää menin irrottelee termaria, joka ei muute ees mahu siihe koppaa ku oikeippäi
nii ei se oo kumma ku ei nesteet kierrä ku termarin kopan ku otin pois ja kurkkasin koneeseen ni ei näy wettä.. aivan perkeleesti sitä tuli eile liruteltua konee käydessäki (4,2L koneessa tilavuus 9,9L) huomattavasti enempi meni ku pensas kutosessa kummiki.. no eniveis kattelinha mie sillo välistä et täynnä se syyläri on mut eihä se oltkaa. eli ei ollu kummonen vika huh!kippailin viel lisää lientä ja käyttelin hetken tallissa. ja kauhee itku tuli ku sattu tulee paikalle meiän tallin prinsessat helvetti kestä pientä käryä tallissa. .. no ehkä vähä kyl kirvelti jo silmiä.. mut ei pahasti![]() viteota piti ottaa ja kuvia mut eipähä tullu sit kameraa tai ees puhelinta tallille mukaa ![]() no jotaki oli puhelimes viel jemmassa. tuommoset kiinnitykset tuli sit putkille. harmi ku loppu rst pultit kese. ja noihi putken tumppeihi sopii polyflex sähkö johoille. suodattimen paikan vaihoin tosta lokasuojasta tilanahtauden takia pois.. rakvaattorissa ku on ajateltu vissii sitä huollon helppoutta ku on keskitetty kaik yhelle puolelle. no auto hommis se ei oikee pelitä ![]() tupla filtteri homma jäi ny laittamatta ku menin heikkouspäissäni ostamaa jo toho uuven patruunan. tääki homma helpottus jos tekis suosiolla uuven turbo pakosarjan.. nyt on hiukka ahasta. kuva vähä huijaa mut jotaki 1,5cm jää jarru käikäleen ja hormin väliin. termotekkiä tai jotku kalsarit siihe pitää venyttää. .. jarrunesteen esi lämmitys? ![]() ja tuo taustalla näkyvä pyyhkiän moottori pitäs selvittää mistä lie kotosin? musta piti maalata mut se oliki hävinny johokki eikä löpön punastaka ollu enää. löpö mittari TAAS mallia luotettava. hankala tosin ajon aikana todeta määrää joku löpön kestävä kuula pitäs viel löytää ja mielellää kelluva![]() jos vaik huomen sit muistas ottaa didgidin mukaa ni sais pörinä videota ![]() ja joks mie mie muistin kertoo ilouutiset et taka kartaani ei enää pelitä? ei riitä detroitissa kulma. eli koht ois 1 kpl melko timmi kuntone detroit taka kartaani myynnissä. suoja kumi paskana muute ok.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Laita tuohon löpömittarin alapäähän sulkuhana ettei joku risu pääse tyhjäämään tankkia tai jos se maitoletku pääsee hapristumaan...
Hyvännäköistä pakertamista!
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Molempien raadot oli pihassa, kun se edellinen moottori laukesi ja isäpappa viritteli "uuden" tilalle. Kyllä se saattaa olla joku muukin tapaus, joka on sattunut varastoista löytymään. Koetan muistaa kysyä isiltä, kun saan seuraavan kerran puhelimen päähän. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |