Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2012, 23:41
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

juu ei varmasti vuoda ku on kunnolla pinnistetty

ja k.j mikä ns.lava? dyyd se on lava pultattava semmonen. 4keppaletta m-kjymmenen bulttia.

kuvia en tajunt ottaa mut koht se ois h hetki käsillä!

vähä löpö linjojen hipelöimistä, kykolit koneeseen, jortaanit paikallee ja starttia melkosen paljo jo jänskättää... ja faktaha on se et jotaki hajoo varmasti tai muute vaa menee vituiks koko neitsyt ajelu no mikkää ei tuu kohtuuvella

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2012, 12:45
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

otappa semmonen kokonaisräpsy tosta berberistä, näyttää hyvältä.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2012, 20:57
Rambleristi Rambleristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.09.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 164
Perusasetus

Ymmärsinkö ihan väärin, et tän vois nähdä stadin näyttelyssä livenä??? Pitää tulla kyllä ehdottomasti ihmettelemään, jos näin on.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2012, 23:40
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tuota peräpään kuvaa on nyt hankala ottaa ku on kaverin auto siin edessä kivasti. mut kohta se onnistuu koska..





SE LÄHTI LAAKISTA KÄYMÄÄ JA AJOINKI JO SILLÄ!!!!!!! ... no okei 30cm ehkä kelailin vaihteita vähä ja nytkyttelin sitä ees taas..?

no eihä se iha nappii ment. paluu linjan 1 letku oli menny ruttuu ja kusi löpöä mutta kaikista hämmentävintä on et tovin ku oli käyny tuntu et kone on jo lämmin mut ei tuntus nesteet kiertävän? syylärin letkut kylmät eikä nuo lämppärin lutkutkaa tuntunu lämpeevän.. voiskoha siel olla:

1- termari vikoppäi. voi olla ku ite sen sinne vaihon mut ehä sekää vaikuttas lämppärin letkuihi?

2- ilmalukko?

3- nuo kaks etellistä yhessä?

4- joku muu mikä?

5- juu muistin laittaa nesteet koneeseen

ja kyllähän tää oli sinne acs:ään lähössä. tere tulemast kattomaan! ja on siel muitakin erittäin komeita jeeppejä

(kuvia tulee huomenna nyt ei pysty laittaa tulee koht 17h täytee ja huomen työ päivä)
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 19.03.2012 23:43
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2012, 23:53
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.338
Perusasetus



Katto se termostaatti ensiksi, kuuluu olla noin päin. 411 Jeepissä on muistaakseni lämpimin valmetin termari, 88 astetta. Muistan vaan, kun mulla oli audissa semmonen. Termarin kun itrrotat, niin saat melko hyvin ilmatkin koneesta pois.

Eihän ylävesiletku tee mutkaa ylöspäin? Eli menee vedenpaluuputkesta jäähdyttäjään suoraan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2012, 23:02
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

nonii! pikkusen vissii oli jo väsymystä eilen ku tänää menin irrottelee termaria, joka ei muute ees mahu siihe koppaa ku oikeippäi nii ei se oo kumma ku ei nesteet kierrä ku termarin kopan ku otin pois ja kurkkasin koneeseen ni ei näy wettä.. aivan perkeleesti sitä tuli eile liruteltua konee käydessäki (4,2L koneessa tilavuus 9,9L) huomattavasti enempi meni ku pensas kutosessa kummiki.. no eniveis kattelinha mie sillo välistä et täynnä se syyläri on mut eihä se oltkaa. eli ei ollu kummonen vika huh!

kippailin viel lisää lientä ja käyttelin hetken tallissa. ja kauhee itku tuli ku sattu tulee paikalle meiän tallin prinsessat helvetti kestä pientä käryä tallissa. .. no ehkä vähä kyl kirvelti jo silmiä.. mut ei pahasti

viteota piti ottaa ja kuvia mut eipähä tullu sit kameraa tai ees puhelinta tallille mukaa

no jotaki oli puhelimes viel jemmassa.


tuommoset kiinnitykset tuli sit putkille. harmi ku loppu rst pultit kese.
ja noihi putken tumppeihi sopii polyflex sähkö johoille.


suodattimen paikan vaihoin tosta lokasuojasta tilanahtauden takia pois..
rakvaattorissa ku on ajateltu vissii sitä huollon helppoutta ku on keskitetty kaik yhelle puolelle. no auto hommis se ei oikee pelitä
tupla filtteri homma jäi ny laittamatta ku menin heikkouspäissäni ostamaa jo toho uuven patruunan.


tääki homma helpottus jos tekis suosiolla uuven turbo pakosarjan..
nyt on hiukka ahasta. kuva vähä huijaa mut jotaki 1,5cm jää jarru käikäleen ja hormin väliin. termotekkiä tai jotku kalsarit siihe pitää venyttää. .. jarrunesteen esi lämmitys?
ja tuo taustalla näkyvä pyyhkiän moottori pitäs selvittää mistä lie kotosin?


musta piti maalata mut se oliki hävinny johokki eikä löpön punastaka ollu enää. löpö mittari TAAS mallia luotettava. hankala tosin ajon aikana todeta määrää joku löpön kestävä kuula pitäs viel löytää ja mielellää kelluva

jos vaik huomen sit muistas ottaa didgidin mukaa ni sais pörinä videota

ja joks mie mie muistin kertoo ilouutiset et taka kartaani ei enää pelitä? ei riitä detroitissa kulma. eli koht ois 1 kpl melko timmi kuntone detroit taka kartaani myynnissä. suoja kumi paskana muute ok.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.03.2012, 10:20
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Laita tuohon löpömittarin alapäähän sulkuhana ettei joku risu pääse tyhjäämään tankkia tai jos se maitoletku pääsee hapristumaan...

Hyvännäköistä pakertamista!
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.03.2012, 19:54
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Viestit: 214
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
ja tuo taustalla näkyvä pyyhkiän moottori pitäs selvittää mistä lie kotosin?
Onko tuo vielä se "alkuperäinen" pyyhkijän moottori? Jos on, niin tarkista ensiksi seuraavat vaihtoehdot: E-mallin Opel Kadett tai 123-mallin Mersu.

Molempien raadot oli pihassa, kun se edellinen moottori laukesi ja isäpappa viritteli "uuden" tilalle. Kyllä se saattaa olla joku muukin tapaus, joka on sattunut varastoista löytymään. Koetan muistaa kysyä isiltä, kun saan seuraavan kerran puhelimen päähän.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).