Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 13.05.2004, 12:46
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Kerrotaan nyt se manuaalin ainut hyvä puoli: moottorijarrutus. Eli jyrkässä alamäessä aina kytkin ylhäällä pienellä vaihteella; vauhti ei karkaa käsistä eikä toisaalta ole niin suurta vaaraa saada renkaita jarruilla lukkoon (rumpujarrut, köh köh). Ohjattavuus säilyy paremmin eikä tule ajettua renkaat lukossa luisuen päin puuta.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? Tekniikka & Jutustelu 34 10.11.2007 12:00
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? Tekniikka & Jutustelu 20 27.11.2005 20:44
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa on,. ttapio Tekniikka & Jutustelu 16 23.05.2005 07:32


Sivu luotu: 02:47 (GMT +2).