Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.03.2012, 19:21
Jugga Jugga ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Vesilahti (Rämsöö), Finland.
Viestit: 321
Perusasetus

kaipa se riittävä reikäisyys ja ympäri hitsaamattomuus myös takaa että runko kiertyy tarpeen vaatiessa. Voi käydä aika jäykäksi jos hitsaa kaikki saumat ympäri ja kaikki reiät umpeen.

Koittakaapas laittaa "umpi" palkki vuodeksi pihalle, niin se on vettä puolillaan kondenssin vaikutuksesta. Mitä reikäsempi sen parempi. Suora latta maalattuna ei juurikaan ruostu kun tuulettuu joka puolelta. Jossain volkkareissa helmoja suojattiin tehtaalla pumppaamalla ne öljyä täyteen ja sitten tyhjäämällä. Tuo vois olla hyvä tapa rungollekin. Reiät kummitulpilla umpeen, öljymassa seos kuumana sisään. antaa olla tovinja sitten pois.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.03.2012, 19:34
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Amerikkalaisilla on ollut jännä tyyli tehdä avonaisia runkoja c-palkista eikä niitä juuri ole tarvinnut hitsailla...kiusallisen hankalaa vaan saada hyväksytyksi jonkun japsin alle...
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.03.2012, 19:59
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Ite tekisin paljon isoja reikiä kaikille kanteille ja sitte upposinkitys. Ei ruostu ja jänkhän saa ammuttua painepesurilla porraspieleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.03.2012, 08:17
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Amerikkalaisilla on ollut jännä tyyli tehdä avonaisia runkoja c-palkista eikä niitä juuri ole tarvinnut hitsailla...kiusallisen hankalaa vaan saada hyväksytyksi jonkun japsin alle...
Kyllä noita avonaisia C-palkkirunkojakin saa hitsata... Kun autolla vaan ajetaan, eikä parikymmenvuotisen historian aikana siivota suolapaskaa alapaartesta pois. Tuloksen voi arvata.
Juur liimasin kasan 5mm rautaa servoletin runkoon ja lisää saa laittaa myöhemmin. Ajatuksena hoitaa nuo ongelmat lopullisesti(minun osalta) järjestykseen kesälomalla.

Kyllä paksukin rauta tarttee huolenpitoa kestääkseen.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
rungon maalaus jami63 Tekniikka & Jutustelu 16 26.09.2008 17:16
rungon lyhentäminen MiKo Tekniikka & Jutustelu 3 10.04.2007 21:09
HJ:n rungon hitsaus _JJ Tekniikka & Jutustelu 8 30.07.2006 19:42
Rungon maalausta. dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 2 23.07.2006 10:46


Sivu luotu: 08:37 (GMT +2).