![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Noissa menis varmaan Lock-Rightit, paitsi takana, mihin tarvis varmaan löytää avoin murikka mihin lock-rightin saa, tai shimmata levylukko piukaksi ja koettaa miten pitää. Perät sais kestää sen mitä ehkä n.100 hp jaksaa vääntää, perään saattaa joutua isokin kärry, jos vetokyky on suuri. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 411 ja 404 akselien erot | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 11:07 |
| M: BJ-40 akselien osia | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.10.2007 09:24 |
| akselien vaihto BJ 40 | savinen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.10.2006 07:00 |
| Akselien kestävyydet?? | Arttuperkule | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.09.2005 02:13 |
| Akselien paino | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.04.2005 08:09 |