Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 11.03.2012, 22:23
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Mitä sileempi sen parempi tietty. Se kestääkö öljyt sisällä selviää helposti kokeilemalla,simpukka kasaan ja testaamaan..
Enempi arveluttaa tuon akselin kestävyys varsinkin tuon hitsaamalla tehdyn täytön jälkeen.
Noitahan on katkennu offikäytössä tuosta sektoriakselin poorien juuresta enempi kuin yks tai kaks.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-42 Kunnostus käyttöpeliksi. tp Maasturiprojektit 5 27.11.2015 16:12
BJ-42 kunnostus? tp Tekniikka & Jutustelu 4 08.08.2011 20:55
LJ:n ohjausvaihteen keskitys Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 15.04.2009 16:08
Rungon kunnostus Vuosimallit 1968-1982 0 25.03.2003 23:31
Targapalan kunnostus jupe Vuosimallit 1984-1996 0 31.10.2002 11:19


Sivu luotu: 11:11 (GMT +2).