![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mitä sileempi sen parempi tietty. Se kestääkö öljyt sisällä selviää helposti kokeilemalla,simpukka kasaan ja testaamaan..
Enempi arveluttaa tuon akselin kestävyys varsinkin tuon hitsaamalla tehdyn täytön jälkeen. Noitahan on katkennu offikäytössä tuosta sektoriakselin poorien juuresta enempi kuin yks tai kaks.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ-42 Kunnostus käyttöpeliksi. | tp | Maasturiprojektit | 5 | 27.11.2015 16:12 |
| BJ-42 kunnostus? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.08.2011 20:55 |
| LJ:n ohjausvaihteen keskitys | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.04.2009 16:08 |
| Rungon kunnostus | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 25.03.2003 23:31 | |
| Targapalan kunnostus | jupe | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 31.10.2002 11:19 |