![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Valoja saa myös dealextremestä. Ei maksa paljoa ja tulee ilman postikuluja ![]() Toimitusaika vaihtelee, mutta jos ei kiirettä, niin halvimmalla tuolta saa ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta asiaan Alkaa olla pellihommat sillämallilla että saapi olla seuraavaan leimaan asti, just tuossa pintavärin vetäisin. Sähköjä pitäisi vielä jalostaa. Vaihdoin myös murroksen, ja kardaaninristikon. Ristikon vaihdosta otin kuvasarjan jos vaikka jollekkin olisi siitä apua myöhemmin. se julkaistaan tuossa illasta kun kerkeää kuvat pienentelemään yms. auton alle vedetty uudet polttoaineputket. siinä makoillessani vaikutti että jakiksessa olisi merkkivalo, mutta ei kait ole kytketty mihinkään? ois pitänyt ottaa kuva siitä että ois saanut pro ![]() Kukaan ei ole vielä osannut kertoa auton historiasta tarkemmin? kuka laittanut ton moottorin, onko jakis vakio yms? Viimeksi muokannut Jari : 10.03.2012 18:06 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
eilisen kuvasatoa, tänään on ollut vapaata tallista. synttärijuhlaa ja niihin siivoomista.
![]() Sähkötaulu kaikki helposti kuskin / apparin saatavilla. tuli vähän liikaa nuita kytkimiä. johdotusta Murroskin tuli vaihettua, siinä ei sen kummenpia tarinoita oo kirjoittaa. kuhan vertauskuva murroksista. toyota vs suzuki Purolan kartaanipajakin käynnistettiin pitkästä aikaan. tässä vähän sepustusta aiheesta, profiilissa joitan lisäkuviakin. En ooo kovin hyvä kirjoittamaan ohjeita, muitta koitetaan nyt jottain selvitystä, koska tää on kuitenkin maastureissa aika normi kauraa hommana. monelle varmaan tuttua, mutta jos joku saa etes apua tästä niin hyvä. HiTec työkalut kupin kokoinen hylsä ja senverran iso että kuppi sopii sisään ja iso ruuvipenkki (joskus toki tarttee oikeaa prässiäkin.) Sokan irroitus (ensin toinenpuoli, sitten toinen) purista vähän kasaan niveltä niin ne irtoaa paremmin nuo sokat, meisselin nokalla vaan kaivaa/lyö pois. sitten jo kohta voikin kupin kerrallaan puristaa ulos ja isot moniotepihit oli taas häveissä niin lopunmatkaa piti vääntää penkissä irti just sopii pois, kun molemmat kupit on pois. neulat kadonnut. liekkö heinäkasassa offattu? uus ristikko kokoaminen vastaavassa järjestyksessä. huomioi että asentaessa neulat pysyy oikeassapaikassa (vaseliini auttaa) paikallaan Ja aikaa meni ehkä 1h kuvineen toki ei ollut ristikko tiukassa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä ei irroituksessa hermot riitä vanhojen irrottamiseen ehjänä, rälläkällä poikki ja ristikko irti, naputtelee vaan vanhat kupit vielä irti. sitten uudet paikoilleen ja se kaikkein tärkein. Moskalla terävä napautus murrokseen että ristikko hakee paikkansa, muuten tulee huonolla tuurilla lyhyt elinikä ristikolle
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]()
nyt kuvia noista työvaloista! tietää että pistääkö itekki pari tilaukseen
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kerro lisää tosta moskalla naputtelusta. tällä tavalla saa irroitettua selaiset ristikot jotka pitää mitata jotta saa uudet. ja toitsun tuplanivelkin purkaantuu näin. Mutta enpä oo ikinä etes ajatellut että vois katkasta... hyvä neuvo. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Moskalla napautus vaan siihen kardaanin runkoon, mihin ristikko tulee, se napautus niinsanotusti keskittää/linjaa ristikon. huomaa parhaiten kun ristikon on puristanut paikalleen niin mahdollisesti toiseen suuntaan hiukan nihkeemmin kääntyy, sitten napauttaa molemmat puolet rungosta niin keventyy kummasti. mutta välillä kun hyvä tuuri käy niin sattuu juuri kohdilleen ristikko myös ilman naputtelua, mutta ainakin omalla kohdalla tulee kopautettua aina oli kyseessä kardaani tai työkoneen ristikko
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hei tietäjät, olisiko kellään kuvaa suskan jakolaatioista, niin voisi päätellä että onko itsellä merkkivalolla vai ilman? vai mitä mallia se on?
kun mun mielestä siellä on kyllä valokytkimet, mutta minkä malli valollinen se sitten on? autohan on lähtiessään -83 410 Ja passaako siihen sitten se calminin 6,5 välitys? Nimim. epätietoinen. ja tulevaisuudessa on luvassa ainakin omegan simpukan asennusta (saapunut jo tontille), ja pohjan panssarointia. tuleekin aiemmista suunnitelmista poiketen ainakin jonkinlainen amme ihan pellistä (kun sattui sellaista aika edullisesti löytymään) Ei tule luodinkestävä pohja, mutta jos sileä suksi toimisi hyvin, ja lisätään tavaraa tarvittaessa jäykistämään. katotaan kuinka käy. Kaaretkin on jo hahmotelmissa. ulkopuolelle, pääkaari takatuin, ja mutta varmaankin 6piste kehikko tulee. josko oulaisiin/Kivimäkkeen pääsisi jo koittaan ensiesiintymistä. ? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Mätäpaise" Sj410 | Suikkajäbä | Maasturiprojektit | 108 | 21.02.2014 10:26 |
Myyty enska vanteet 21" ja 17" (Suzuki DR650) | Jeep-Ukko | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 19.01.2012 21:16 |
'82 Suzuki SJ410/SJ419TD "Zombie Hunter" | DarkestMessiah | Maasturiprojektit | 38 | 28.07.2011 07:20 |
Myyty Suzuki SJ410 1983 "rusina" HUUTOKAUPPA | sam71 | O/M/V Ajoneuvot | 23 | 11.07.2011 13:48 |
Ostetaan susuki sj410 "sopiva" kone | xsami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.07.2010 16:39 |