![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
se vähän riippuu tehoista, niinkuin tuossa edellä on mainittu itse en laittaisi esimerkiksi tommoisen edellä mainitun dodgen alle peltiperiä, koska jossain vaiheessa tekee mieli kuitenki antaa reilusti sandaalia tämä on vaan mun mielipide
|
|
|
||||
|
||||
|
Dodgeen 406:set.... Mikäs on pienin vanne minkä saa Mogin levyjarrujen päälle? Eilen mä löysin jotain juttua siitä, mutta nyt ei osu silmiin se sivu.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|
||||
|
||||
|
Nimimerkillä tiku83 rakenteli taannoin GM pikappia peltiperillä.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=36649 Osaisikohan se kertoa miten kesti letukan alla? Itsellä rakenteilla G mersu leveillä peltiperillä, 39,5/18X15 Boggereilla kestävyydestä voin kertoa myöhemmin ![]() (Varmaan tulee itku ja poru kun on koeajettu )
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Unimog peltiperät, mistä vetarit leveään? | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 29.09.2011 21:23 |
| Myyty mogin kapeat peltiperät. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.02.2011 10:03 |
| onnistuuko soa+75mm korinkorotus leimata hj61;seen? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 28.10.2010 21:41 |
| Mogin peltiperät / nelipyöräohjaus | T-J | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2007 18:59 |
| Pitääkö "snorkkeli" leimata? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.11.2004 09:16 |