![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hieno topiikki! Asiantuntijat asialla! Lisää samanlaisia! Ehdottomasti ykköstietäjiä ML:n käyttäjiä ja omistajia! Höpö höpö!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikä on suurin rengaskoko jonka saa leimattua ML:ään?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mitä olen läheltä seurannut ML:n omistajia niin hyvin kestävät kun ajelee hyvin aurattuja teitä eikä hanki vetokoukkua. Vinkkinä vielä, että jättämällä ML:n autotalliin ja kysymällä kyytiä kavereilta saa sen kestämään vielä pidempään. Autot kestävät todella hyvin jatkuvaakin käsinpesua ja murheita on vain voimansiirrossa ja moottorin polttoainejärjestelmissä ja jarruissa. Pikkujuttuja.
Auto sopii hyvin varakkaalle omistajalle, saa hänen varakkuutensa kiertämään muidenkin hyödyksi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Höpö höpö!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
270CDI:ssä polttoaineongelmia, eli ei tahdo käynnistyä sopivissa olosuhteissa.
Suuttimien O-renkaat fuskaa nokea jne venttiilikoppaan ja siellä tapahtuu aika ikäviä asioita, kun se öljyn kanssa mönjäytyy. Jo öljynvaihtovälillä tapahtuu aika paljon. Gen1:ssä satunnaisesti joissain yksilöissä pirusti sähkövikoja, joille todella hankala löytää syytä. Huhu kertoo, että on olemassa viattomiakin yksilöitä, joilla ajettu yli 300tkm. -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
oispa mielenkiintoista nähdä cdi koneen suuttimien o-renkaat, joista falskaa nokea venttiilikoppaan...
kyllä nyt taas tuntuupi, että menee puurot ja vellit hiukan sekaisin... mutta - ilman herneitä !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aika lailla todellista asiaa, mitä tuosta "koneperheestä" on muutenkin todettu.
Öljyt on noissa minun kokemissa tapauksissa olleet valmistajan suosituksen mukaiset ja vaihtoväli vakio. Hehkut oli ehjät kaikissa tapauksissa kylläkin. Polttoaineen paineen hidas nousu pisti silmään yhdessä tietyssä yksilössä, mutta myyjäliikkeen mukaan kaikki arvot oli haarukassa. Se pumppu ei kai oikein noista "paksummista" talvidiesleistä taida tykätä, tai sitten Venäjän polttoaine voi olla syynä. EDIT: Tuota W164:sta on kehuttu paljonkin terveemmäksi, kuin 163:sta. Itellä ei tuosta uudemmasta kokemuksia. -P- Lainaus:
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Mikä kosahti Mersusta? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.10.2011 19:01 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |