![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tojotista mitään en tiedä, mutta kyllä noi ainakin reilusti Suzukeja painavemmissa Jeepeissä toimii ihan hyvin ja kestää. Ainahan tuollainen palalukko vähän pitää meteliä, mutta ei se tarkoita ettäkö se hajoaisi helposti. Toiset merkit on hiljaisempia kuin toiset. Sopivuudesta; en tiedä onko Toyotan akseleissa kitkalukollisen ja avoimen perän murikat ihan erilaiset, jos on niin todennäköisesti niihin on eri palalukot silloin. Näin on ainakin mm. Danan jenkkiperissä, ja kaikkiin kitkalukollisiin murikoihin ei edes löydy Lockrightia tai muita vastaavia. Kandee kyllä kattoa sitten muitakin merkkejä kun vain lockrightia, niitähän on sen kymmentä eri valmistajaa ja kaikki enemmän tai vähemmän yhtä hyviä ja kestäviä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
suzukissa ei oikeestaa muute ollu kovaäänine mut mutkassa piti vähä vetoa koittaa jättää pienemmälle ku tarras muute kii ja kajahti melko kovi. toimintaan olin kyl 100% tyytyväine.
muutamaa lockrightiin toyotan perään oon törmänny esim iipeissä ni niis tuntuu lukevan tuo ettei sovi kitkalukollisee mallii (ilmeisesti siis jotai eroa on lukottomaan murikkaan).... ainii mitenkäs se tojotan perässä oli et saaks murikat heitettyy eestä taakse ja takaa etee heittämällä, silloha sais lukottoman taakse mihi sais sen lockrightin ja eessä ois se hurja 25% kitkalukko. tosin käyny kyl mielessä jos ens hätää tiukkais sen kitkalukon, vai onks siin mitää järkee et toimiiko pitkää? ja onks siihe olemassa mitää kuvallista ohjetta iha? noi perähommat itellee aika hämärää aluetta.... Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
hämärää tai ei, mutta eiks siin oo ees joku pilviveikko pinjoni...eli murikoita vaihtamal ei onnistu, mut sisuskalut käyp...paitsi poskilaakerit...mie mitään kans peristä tiijä, varsin jos ne on autossa...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Läjässä on tosiaan edessä se hai-pinjoni. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin tuo on samain moinen lounasrasia tyyppinen laitos, kuin Aussie, pitkässä läjässä ainakin tuo Aussi toimi mulla moitteetta ihan jokapäiväisessä kaupunkiajossa ja kestää kyllä vähän antaa runtuakin. Mä tungin sen muistaakseni avonaiseen hiluksin etuperään, johon laitoin läjän oman välityksen. (perän alkuperästä voi nyt muisti pettää, mutta avopersus kumminnii). Pientä kilkatustahan tuo kurvaillessa piti, mutta ei mua ainakaan häirinnyt..
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory Viimeksi muokannut FunJam : 29.02.2012 19:27 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() se kilkatus kuuluu joo asiaa, asiaa tietämättömät kysy muutamia kertoja et onks miul susukissa perässä vikaa ku kuulu pien kilkatus kaartaessa ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ette kai te tosissanne suunnittele palalukkoa eteen...?
Tuleehan siitä hirveä ajettava. Kahden palalukon hinnalla saa yhden kytkettävän taakse ja jättää etupään vapaaksi => huomattavasti fiksumpi systeemi. Eteneminen käytännössä yhtä hyvä ja hallittavuus paaaaljon parempi.
__________________
- eskimo kaenuusta Viimeksi muokannut Eskimo : 29.02.2012 20:12 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() edit. löyty näköjääs ohjeetki toho tiukkauksee http://harski83.vuodatus.net/blog/528319/kitkalukko/ |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jep jep. Kitkalukollisen murikan poskilaakerit on 83/50mm ja avoimen 80/45mm.
Joku kyllä joskus muinoin kehu saaneensa sullottua johonkin hiluksin kitkalukolliseen murikkaan jonkinlaisen lockrightin tasauspyörästön tilalle, eli ilmeisesti siihen kitkamöykkyynkin on saatavilla lukkoa. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ajamisen kannalta toki palalukko takana ja kytkettävä vaikka edessä on paljon parempi vaihtoehto. Toisaalta jos vain metsässä ajaa eikä pieni (tai iso ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#10
|
|||
|
|||
![]() JepLainaus:
Tyytyväinen olen lockeriin etuperässä ollut. Jotkut sanovat, että hirveäksi ajettavaksi menee, mutta tuskin he ovat moisella kapistuksella varustettua autoa edes koskaan ajaneet. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep ISORY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dodge 9.1/4" lockright | cvy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.10.2007 23:11 |
M: LockRight GM 12 pulttiseen EI MYYDÄ | FinnDRZ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.09.2007 10:32 |
M: Suikan LockRight | r2ree | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 25 | 08.04.2007 15:36 |
O:hiluxiin lockright tai vastaava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.07.2006 02:47 | |
LockRight ja hj??? | nuppi | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 25.01.2005 23:36 |