![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Lavaa mietiskelty, ja taidan sen tolla köykämiinillä päällystää 3mm turkkilevy, 6.6e/kg Noin 100kg sitä menee tohon kun mittailin. menisköhän tossa vielä toi 2mm? Runkokin meni uusiksi, oli sen verta heikosti korjailtu että en viitsinyt jättää noin. Mites se lavan kiinnitys, saako sen nyt sitten hitsata yhtenäiseksi? Vai pitääkö sen olla pultattava, mun mielestä noi koneenkuljetus autot on ihan kiinteiksi rakennettu. laskeskelin että helpsti 150kg säästyisi panosta. No ei se nyt hirveesti, mutta kumminkin ![]() Ensviikolla kerkee käydä katskonttorilta kyseleen jos ei kukaan tiedä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyl kaikis koneen kulettimis ja muissaki mitä oon nähny, on hitsaukset kiinni apurungossa ja runkoon pulttiliitokset...
Saattaa rapsii runko poikki hitsauksen luonta, siks ne on niittaamal tai pulteilla tehtykin.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Trailerin teko | SoSo | Chit-Chat | 62 | 27.03.2018 20:57 |
Paisuntasäiliönkorkin teko | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.01.2009 00:32 |
Rasvamontun teko | post-peku | Chit-Chat | 21 | 14.02.2008 18:27 |
Soan teko! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.10.2006 10:23 | |
sisälokareiden teko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2005 21:37 |